Groep C (Argentinië, Saudi-Arabië, Mexico, Polen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zouden die Argentijnen beseffen dat er aan de andere kant van Di Maria ook een flank is waar ze kunnen spelen? :thinking:
 
Tel hier maar een dik kwartier aan extra tijd bij aub. Oprotten met al dat tijdrekken.

Snap sowieso niet waarom je dat nog gaat doen nu je weet dat ze steevast overdrijven met blessuretijd.
 
Tel hier maar een dik kwartier aan extra tijd bij aub. Oprotten met al dat tijdrekken.

Snap sowieso niet waarom je dat nog gaat doen nu je weet dat ze steevast overdrijven met blessuretijd.
Tempo uit de wedstrijd halen. Verdediging tijd geven om even uit te puffen en zo alles te blijven dicht lopen. Tijdrekken is meer dan enkel de tijd verspillen.
 
Tel hier maar een dik kwartier aan extra tijd bij aub. Oprotten met al dat tijdrekken.

Snap sowieso niet waarom je dat nog gaat doen nu je weet dat ze steevast overdrijven met blessuretijd.
Van mij mag hij meteen affluiten, ik denk dat hij al meer dan genoeg onbestaande/denkbeeldige fouten in het voordeel van Argentinië fluit
Zelfs bij balvoordeel laat hij Messi nog eens proberen

Ge kunt ook tijdrekken niet 2x bestraffen eigenlijk. Ofwel geeft ge geel ofwel telt ge tijd bij, maar nie alletwee hé
 
Van mij mag hij meteen affluiten, ik denk dat hij al meer dan genoeg onbestaande/denkbeeldige fouten in het voordeel van Argentinië fluit
Zelfs bij balvoordeel laat hij Messi nog eens proberen

Ge kunt ook tijdrekken niet 2x bestraffen eigenlijk. Ofwel geeft ge geel ofwel telt ge tijd bij, maar nie alletwee hé
andere match aan het bekijken? Die Saudie's maken fout na fout toch.

En waarom kan je geen geel geven en tijd bijtellen? Slaat toch op niets


edit: moeten toch minstens 10 minuten bijgeteld worden, minstens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan