Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad. 3x op rij!Ridicule regel.
Nu goed kunnen we weer zeggen: we lagen er dus weer uit tegen de latere winnaar he jongens!

. De enigste die in aanmerking zou kunnen komen is misschien en met alle voorzichtigheid Preud'homme. Dan mogen we er tenminste zeker van zijn dat de tegenstrever van A tot Z en van boven tot onder tactisch gescreend is. Maar zo iemand moet ook respect kunnen afdwingen en weet nu niet of een Debruyne of Courtois daar op zitten te wachten.Ga ik volledig mee akkoord, maar de refs werden blijkbaar gezegd dat zodra een verdediger de bal met intentie speelt, of het nu om te passen is of omdat hij de bal tracht weg te werken, er een nieuwe fase start.Being in an offside position is not an offence in itself, but a player so positioned when the ball is played by a team-mate can be judged guilty of an offside offence if he or she receives the ball or otherwise become "involved in active play", "interfere with an opponent", or "gain an advantage" by being in that position.
Als Mbappe niet in die positie stond was een tackle niet nodig en kon de bal wss zo weggewerkt worden, hij heeft er dus zeer zeker voordeel uit gehaald.
Ik heb geen zin in nen tierende zot langs de lijnNeen we moeten het niet in het belachelijke gaan trekken (van die tweede klasse coach). Niet iedereen is geschikt om een nationale ploeg te leiden omdat dit een zeer sterke visie moet zijn en op kortst mogelijke geïmplenteerd moet worden want veel tijd heb je als bondscoach niet. Hij moet ook een people manager zijn en zo lopen er weinig in Belgie rond en neen ook geen Kompany. De enigste die in aanmerking zou kunnen komen is misschien en met alle voorzichtigheid Preud'homme. Dan mogen we er tenminste zeker van zijn dat de tegenstrever van A tot Z en van boven tot onder tactisch gescreend is. Maar zo iemand moet ook respect kunnen afdwingen en weet nu niet of een Debruyne of Courtois daar op zitten te wachten.
Maar de houdbaarheidsdatum van deze Martinez is gewoon overschreden. Altijd hetzelfde riedeltje, altijd hetzelfde positivo gevoel en toch maar weinig kritisch tegenover zichzelf. Want vandaag was natuurlijk de boeman de scheidsrechter weeral. Nu kan je alles zeggen over deze wedstrijd dat de goesting of de fight spirit minder aanwezig was maar nee het gemakkelijkste excuus.

Neen we moeten het niet in het belachelijke gaan trekken (van die tweede klasse coach). Niet iedereen is geschikt om een nationale ploeg te leiden omdat dit een zeer sterke visie moet zijn en op kortst mogelijke geïmplenteerd moet worden want veel tijd heb je als bondscoach niet. Hij moet ook een people manager zijn en zo lopen er weinig in Belgie rond en neen ook geen Kompany. De enigste die in aanmerking zou kunnen komen is misschien en met alle voorzichtigheid Preud'homme. Dan mogen we er tenminste zeker van zijn dat de tegenstrever van A tot Z en van boven tot onder tactisch gescreend is. Maar zo iemand moet ook respect kunnen afdwingen en weet nu niet of een Debruyne of Courtois daar op zitten te wachten.
Maar de houdbaarheidsdatum van deze Martinez is gewoon overschreden. Altijd hetzelfde riedeltje, altijd hetzelfde positivo gevoel en toch maar weinig kritisch tegenover zichzelf. Want vandaag was natuurlijk de boeman de scheidsrechter weeral. Nu kan je alles zeggen over deze wedstrijd dat de goesting of de fight spirit minder aanwezig was maar nee het gemakkelijkste excuus.
En als't is om net als Bobby na de match te neuten op de ref, kunnen ze even goed Hein aanstellenNeen, ik wil niet zeggen dat we een De Roeck of een De Decker moeten aantrekken. Maar een coach uit 1A hoeft niet per se slecht te zijn.

Ik zou Hein het wel eens willen zien proberen eigenlijk.En als't is om net als Bobby na de match te neuten op de ref, kunnen ze even goed Hein aanstellen![]()

Was toch vrij duidelijk buitenspel? Pass vooruit en hij staat met zijn been voor de verdediger.OK frankrijk heeft verdiend de Nations Laegue gewonnen maar
1. Ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat de 3-2 van Lukaku tegen Frankrijk géén geldige goal was --> Door die goal af te keuren won Frankrijk. Want daardoor was er even concentratieverlies bij België en profiteerde Frankrijk maximaal door de 2-3 te scoren.
2. In de finale winnen ze door buitenspel, maar waar bij door een absurde regel werd de buitenspel opgeheven en scoren ze de winning goal.
Je kan niet ontkennen dat het toch ook een beetje meezat met de Fransen hé.
Dat moet je ook wel hebben, de top ligt allemaal dicht tegen elkaar, 1x meeval hebben kan dan een match doen beslissen.
Pfff ik had gehoopt dat we eindelijk van die zever verlost waren. Nu weer een paar pruts matchen winnen en zo blijven we bezig.Allez, Brazilie niet gewonnen dus mogen we nog wat langer de n°1 van de wereld zijn.
Thanks voor de link maar mijn visie blijft nog steeds staan: Frankrijk heeft wel wat meeval gehad.Was toch vrij duidelijk buitenspel? Pass vooruit en hij staat met zijn been voor de verdediger.