De Rode Duivels | UEFA Nations League 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of een reeds te gevulde bankrekening?

Echter, Ronaldo daarentegen blijft maar gaan dus die te gevulde bankrekening gaat niet steeds op.
Gaat zuiver over de mentaliteit. Zie je Arjen Robben jaren geleden al verkondigen aan de Nederlandse pers van "hey, we zijn maar Nederland hé". Kwestie van de supporters al helemaal de hoop te ontnemen. Geld hebben spelers als Ronaldo meer dan genoeg, maar die doen er wel alles aan om te winnen. Als je sterspeler dan met slapers in zijn ogen gaat vertellen dat het hem allemaal niet veel kan schelen, tot twee keer toe in een week... Triestig.

Martinez had gelijk wat de ref betrof vandaag, maar niet als het over de strafschop ging. :)

Die 4 minuten 20 extra wel het zoveelste bewijs dat er dringend iets moet veranderen aan de speeltijd van een voetbalmatch. Ploegen die tijdwinnen wordt nog steeds met moeite iets in de weg gelegd. Leg gewoon die klok stil, en ze zullen daar niet meer opeens op de grond vallen voor een een paar minuten verzorging die ze niet echt nodig hebben.

Die 4 minuten extra was al belachelijk. En die zijn dan nog niet eens deftig gespeeld. Eerste baltoets was na meer dan 1 minuut, met weer een “blessure” en 2 vervangingen.

Die 4 minuten 20 extra wel het zoveelste bewijs dat er dringend iets moet veranderen aan de speeltijd van een voetbalmatch. Ploegen die tijdwinnen wordt nog steeds met moeite iets in de weg gelegd. Leg gewoon die klok stil, en ze zullen daar niet meer opeens op de grond vallen voor een een paar minuten verzorging die ze niet echt nodig hebben.

Die 4 minuten extra was al belachelijk. En die zijn dan nog niet eens deftig gespeeld. Eerste baltoets was na meer dan 1 minuut, met weer een “blessure” en 2 vervangingen.
Jawel, dat zal weinig veranderen, het zal dan idd bijgeteld worden, das het enige verschil, maar in the end is het tempo toch gewoon gebroken hoor.
Veel efficiënter (waarmee ik niet zeg dat het realistischer is) zou zijn om ze, bij een blessure minstens x aantal tijd aan de kant te houden, dát zou helpen, want dan straf je jezelf door de wussie uit te hangen.
Maar dan kom je weer uit bij, wat als een tegenstander hen echt pijn doet, dus dat zal er ook nooit door komen.

Daarover trouwens; ik had de indruk (maar we kregen het niet op het scherm te zien dus ik moet afgaan van de accuraatheid van de mannen/vrouwen/x'en van de regie) dat er initieel 3 minuten bij waren geteld en ze dan na de wissels van Italië er 4 van maakten.

Ik was al zo blij dat dit eens gebeurde, maar het zal een foutje van de regie geweest zijn zeker? :unsure:

Ondanks het verlies: ik vond de goal van De Ketelaere wel heerlijk. Bijna vernederend voor Donnarumma :p (maar niet echt, natuurlijk, 1 op 1 situatie)

Volgens mij is het zoals de goal van Lukaku tegen Rusland. Die Spanjaard zat er nog half tussen, dus de pass komt zogezegd van de Spanjaard.

Domste regel aller tijden. Geen idee waarom ze dat plots veranderd hebben. Maar iemand die de bal niet eens aanraakt maar wel het spel beïnvloedt, kan wel buitenspel staan... dus Mbappé beïnvloedt hier het spel niet? Wat een onzin.

Als de bal vertrekt staat ie toch buitenspel, of die nu nog geraakt wordt of niet ? snap er geen hol meer van

Och ja juist ja. Ridicuul.

Garcia moet dus eigenlijk weten dat Mbappé buitenspel staat en er vanaf blijven, hoe verzin je het.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan