Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoewel ik daar akkoord mee ben, is dat in het landenvoetbal wel veel moeilijker voor elkaar te brengen. Als ik het goed voorheb (en ik kan mij vergissen, corrigeer me gerust) zijn landenteams in het voetbal gewoon niet vaak/lang genoeg bij elkaar (ook door het drukke voetbalseizoen bij de clubs) om dat te flikken.Ik raad iedereen eens aan de podcast te luisteren van loic luypaert over de red Lions (wtaa) en hoe Shane Mccloud die ploeg managed en wat voor een spirit zij hebben. Dan merk je ineens wat er allemaal mis is met die hoop individuele vedetten.
Klopt, maar toch.Hoewel ik daar akkoord mee ben, is dat in het landenvoetbal wel veel moeilijker voor elkaar te brengen. Als ik het goed voorheb (en ik kan mij vergissen, corrigeer me gerust) zijn landenteams in het voetbal gewoon niet vaak/lang genoeg bij elkaar (ook door het drukke voetbalseizoen bij de clubs) om dat te flikken.
Waarom is het beter dat we vroeg eruit liggen? Dat slaat toch helemaal nergens op. We moeten sowieso opnieuw beginnen, ongeacht wat er gebeurt op dat tornooi. Of ja, eigenlijk moest dat al vanaf het EK. Als Martinez nog naar het WK gaat, is die erna weg. Met of zonder winst. Dan voor mij toch liever met winst, al verwacht ik totaal niks meer van deze generatie.Er zit gewoon geen zo'n vuur / spirit in als bij de Italianen, nog nooit gehad denk ik? Met een paar spelers die dat wel hebben gaat het ook niet lukken, tis de ploeg die het moet doen. Ben niet verbaasd dat we verloren hebben. Hoe rapper we eruit liggen opt wk hoe beter. Tijd om opnieuw te beginnen.
De Ketel kan je niet brengen centraal op dat middenveld, dan gaat ie ook kopje onder. enige juiste en logische keuze was geweest om te starten zoals je nu de match hebt uitgespeeld, met Hans op de positie van Kevin en KDB op de positie van Tiele.Tielemans super slecht. Ik ben alles behalve brugge fan, maar een de ketelaere had ik wel eens willen zien spelen gisteren.
Fixed.Frankrijkelke ploeg van enig niveau is ons zwart beest.
De wedstrijd zo starten had natuurlijk niet gemoeten, want ze stonden 2-0 voor aan de rust en Frankrijk was nergens.De Ketel kan je niet brengen centraal op dat middenveld, dan gaat ie ook kopje onder. enige juiste en logische keuze was geweest om te starten zoals je nu de match hebt uitgespeeld, met Hans op de positie van Kevin en KDB op de positie van Tiele.
CDK kon je eventueel inbrengen als wissel van Hazard, maar Trossard is daar geen slechtere keuze, die wissel had alleen veeeel vroeger moeten gebeuren, bij voorkeur al aan de rust. Eden kan momenteel zelfs geen vol uur intensiteit aan...
Er zijn nog limieten he manToen ze 2-1 scoorden , benk uit miserie Anouk Matton Prive gaan kijken , toen wist ik al dees word het ni