De levenslessen volgens BG

Hier worden pure gems gepost. Ik kan niet wachten op het vervolg.

Edit, dusja, volgende wijsheid:

In t leven moet ge geduld hebben...
 
Geen succes in het grote datingtopic, dan is het grote brutoloontopic ongetwijfeld iets voor jou (en omgekeerd).
Geen succes in beiden? Dan ontvangt Zwam u met open armen.
 
Met een Rolex om de arm heb je succes in het ganse datingland.
images


Hmm, eens vragen aan @recipe4hate of hij mij eentje kan tatoeëren in kleur...
 
Omdat het sommige mensen aan inspiratie kan ontbreken om grappig en origineel uit de hoek te komen in een topic als deze, heb ik hier drie tips verzameld voor alle lolbroeken die even leuk willen meelallen:

-Maak een verwijzing naar brutolonen. Dat is pret gegarandeerd. Op BG is er namelijk een brutoloontopic waar steevast bovengemiddelde lonen gepost worden. Sommige mensen hebben dit opgemerkt en hebben hier al enkele leuke moppiedroppies over gemaakt op het forum. Je moet maar eens goed uitkijken!
-Doe iets met horloges. Gelijkaardig aan het vorige pittige puntje in deze kleine lijst is er ook een topic over horloges. Daar gaat het vaak over dure exemplaren, wat tot hilariteit leidt telkens iemand over goedkopere merken begint. Laat de Casio-craziness dus maar beginnen en straks liggen we allemaal over de grond te rollen!
-Zeg iets over daten! Blijkbaar zijn brutolonen en Rolexen geen garantie op een gezonde en langdurige relatie, want amai amai, dat datingtopic staat toch week na week weer vol sappige strofes over hopeloze hartjes. Lé-gen-da-risch gewoonweg. Een grapje maken over het datinggedrag van de BG'er zou een welkome verfrissing op dit forum zijn.

Zo, beste BG'ers, met deze tips staat Zwam de komende weken weer vol hilariteit! Ciao!
 
Een begrafenisondernemer heeft een gevaarlijker beroep dan een astronaut. Een rakket vliegt aan 9000 km/h waardoor astronauten geconcentreerd zijn en beter opletten dan de begrafenisondernemer die tegen 30kmh tegen een betonblok vliegt.
 
  • Haha
Waarderingen: ugar
Terug
Bovenaan