De levenslessen volgens BG

Als uw brood oud en droog is, steek het dan in de broodrooster zodat het nog droger wordt en dan is het ineens weer oké om te eten.
 
das met het internet, tegenwoordig zijn het altijd weblinks, maar wilt ge die links activeren moet ge wel uw muis gebruiken en die staat rechts


of zo
 
Omdat het sommige mensen aan inspiratie kan ontbreken om grappig en origineel uit de hoek te komen in een topic als deze, heb ik hier drie tips verzameld voor alle lolbroeken die even leuk willen meelallen:

-Maak een verwijzing naar brutolonen. Dat is pret gegarandeerd. Op BG is er namelijk een brutoloontopic waar steevast bovengemiddelde lonen gepost worden. Sommige mensen hebben dit opgemerkt en hebben hier al enkele leuke moppiedroppies over gemaakt op het forum. Je moet maar eens goed uitkijken!
-Doe iets met horloges. Gelijkaardig aan het vorige pittige puntje in deze kleine lijst is er ook een topic over horloges. Daar gaat het vaak over dure exemplaren, wat tot hilariteit leidt telkens iemand over goedkopere merken begint. Laat de Casio-craziness dus maar beginnen en straks liggen we allemaal over de grond te rollen!
-Zeg iets over daten! Blijkbaar zijn brutolonen en Rolexen geen garantie op een gezonde en langdurige relatie, want amai amai, dat datingtopic staat toch week na week weer vol sappige strofes over hopeloze hartjes. Lé-gen-da-risch gewoonweg. Een grapje maken over het datinggedrag van de BG'er zou een welkome verfrissing op dit forum zijn.

Zo, beste BG'ers, met deze tips staat Zwam de komende weken weer vol hilariteit! Ciao!
Dit doet mij denken aan de vorige keer dat ik aan het daten was met een bedrijfsleidster met zo'n sexy skirt, samen met blouse unbuttoned en met sexy blik uiteraard. Het was toen de eerste date, geregeld via parship, want al de rest is plebs ( :unsure: ) en ik keek toen op mijne Rolex en zag dat ze 10 minuutjes te laat was. Ik maakte toen de opmerking van het academisch kwartiertje, en dat we daar geen gewoonte van moesten maken. Het werd mij ook zo aangeleerd tijdens mijn opleiding in Harvard, gevolgd door een doctoraat in Cambridge. Hilariteit alom. Wat een crazy date dat dat toch was...
 
Terug
Bovenaan