ÉÉN Chantal

Vooral blij om veel volk uit Bevergem terug te zien. Schitterende reeks was dat. En Mathias Sercu heb ik ook altijd een warm hart toegedragen sinds zijn Buiten De Zone dagen.
 
Vooral blij om veel volk uit Bevergem terug te zien. Schitterende reeks was dat. En Mathias Sercu heb ik ook altijd een warm hart toegedragen sinds zijn Buiten De Zone dagen.
Kurt Defrancq die zelf maar bleef babbelen 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: JBM
Eigen Kweek en Bevergem niet gezien.

Dit smaakt wel naar meer, kijkt leuk weg.

Die acteur die de barman speelt, is dat eigenlijk een West-Vlaming? Die zei bepaalde zaken die een West-Vlaming nooit op die manier zou verwoorden. Tenzij het aan z'n roots ligt, kan ook.

Machtig toen de sheriff recht stond en weg ging terwijl Chantal riep: 'na woa goat ndien nu?!' waarop de burgemeester antwoord: 'jah, 't is vijf uur é'.
 
Voorfilmpje voor volgende week was hier in 't straat gefilmd. Spannend. :cool:

Ik heb zelfs nooit geweten dat ze hier geweest zijn. :unsure:
 
Tweede aflevering ging goed vooruit moet ik zeggen. Goeie tv.

Was eerst beetje verward omdat Sercu in Eigen Kweek nog de onderzoeksrechter speelde.
 
1ste aflevering was heel goed, 2de al wat minder en 3de nog minder.... :(

Als de volgende aflevering nog slechter is kijk ik nimeer.
 
Had zo precies het gevoel dat na de tweede aflevering het vet van de soep was, toen die caravanbrand was opgehelderd. Daarna is't nu precies 'probleem van deze week'.
Toch ff teasen met een achterliggend verhaalke, de diepvries bij de india(a)n(ist). Maar dat schiet precies niet echt op.. Ga het ook niet blijven volgen als't zo blijft.
Alhoewel, blijkbaar zijn't maar 8 afleveringen, dus mss toch ff volhouden
 
Ik had er wel veel meer van verwacht. Is ook niet echt supergrappig vind ik. Gewoon eens een glimlach, maar voor de rest..
 
Ik vond afgelopen aflevering (de 3de al?) echt weer goed. Veel gelachen toch wel.

Ister ntwie die vin da Loobuyck in de weug lwopt? 'Z'n kuisvrouwe'. Z'n kuisvrouwe? 'A ze ant dweiln es: meneer Loobuyk ge lwopt in de weug'.
 
Voorfilmpje voor volgende week was hier in 't straat gefilmd. Spannend. :cool:

Ik heb zelfs nooit geweten dat ze hier geweest zijn. :unsure:

Is er eigenlijk een lijst van locaties waar ze gefilmd hebben?

Ik herken een heel deel locaties maar niet allemaal. Extra motivatie voor de serie te bekijken.
Enkel nog maar de eerste aflevering gezien en tot nu toe vrij waarheidsgetrouw voor de streek. zelfs een beetje ingetoomd :p.

Vantomme: ik zit hier nu in de Miserie tussen de cowboys. Wa zin de Indianen?
...
De cowboy (serieus): Tzitten der we
Ik zou exact hetzelfde gezegd hebben als de cowboy :p
 
Terug
Bovenaan