ÉÉN Chantal

Waarom zou die dat lijk hebben weg gehaald? Dat vind ik een beetje vreemd.
Omdat de kindjes daar spelen?
 
Laatst bewerkt:
Waarom zou die dat lijk hebben weg gehaald? Dat vind ik een beetje vreemd.
Omdat de kindjes daar spelen?
Geen idee wanneer je precies 'spoiler' gebruikt...
Iirc: in 1 van de vorige afleveringen ging het alarm van die diepvriezer af = te hoge temperatuur.
Ik vermoed dus dat die diepvriezer stuk is (maar het lijk nog niet ontdooid was).
Ik dacht dat die diepvriezer ook op slot zat (die van mij heeft ook een slot trouwens, nooit gebruikt).
Je gaat je ook niet verstoppen in een werkende diepvriezer 🥶

Edit: spoiler toegevoegd
 
Laatst bewerkt:
Geen idee wanneer je precies 'spoiler' gebruikt...
Iirc: in 1 van de vorige afleveringen ging het alarm van die diepvriezer af = te hoge temperatuur.
Ik vermoed dus dat die diepvriezer stuk is (maar het lijk nog niet ontdooid was).
Ik dacht dat die diepvriezer ook op slot zat (die van mij heeft ook een slot trouwens, nooit gebruikt).
Je gaat je ook niet verstoppen in een werkende diepvriezer 🥶

Ahja idd spoiler niet aan gedacht, maar het is wel al een week na de aflevering. Zal nog tags bijzetten.
 
Zondag eerste keer aflevering mee gekeken en ik vind er niets aan. Slaapverwekkende kost om zo de zondag af te sluiten. Ergerde mij ook mateloos aan de audio bekleding.
 
Waarom zou die dat lijk hebben weg gehaald? Dat vind ik een beetje vreemd.
Omdat de kindjes daar spelen?
dat legt die op het einde toch uit. De zekering wordt door iemand afgezet waardoor het lijk aan het ontdooien was voor hij het merkte, en normaliter had DD die al lang moeten komen weghalen toen hij uit het gevang kwam, zoals hij ook beloofd had aan zijne neef. Met die kinderen die daar kwamen spelen, en het regelmatige bezoek dus van de politie, kon hij moeilijk dat daar laten stinken. Dus moest dat weg, en hij heeft de pech gehad dat hij ontdekt was op het moment dat hij aan het proberen was om dat gat te maken. En hij kon het niet op "zijn" erf begraven aangezien daar een nieuwe constructie zou opkomen of iets dergelijks. Dus dan maar begraven in het bos.
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Ik vind het plezant kijken. De sheriff is een zalig personage (Dries Heyneman was ook al geniaal als Kurt in Bevergem) en Maaike speelt dat ook wel sterk. Ik had liever één verhaal gehad over het ganse seizoen maar het kijkt vlot weg.
 
Idd, zeker niet slecht maar er is iets die me stoort waar ik niet echt de vinger kan opleggen.
Ik heb hetzelfde.
En ik denk dat het komt doordat ze verhaallijnen te pas en te onpas beginnen en weer stoppen. Eerste aflevering die broer en zus, je denkt die verhaallijn zal heel de serie meegaan maar tegen einde 2de aflevering hoor je er niks meer van. Dan plots die politieker die de hoofdverhaallijn krijgt en even snel terug weg. Dan 4 afleveringen je warm maken met dat lijk in de vriezer maar eigenlijk niemand die we al kenden hadden iets te maken met die moord. Voor mij teveel verhalen dat ze gewoon aan elkaar geplakt hebben.
 
Ik vind het plezant kijken. De sheriff is een zalig personage (Dries Heyneman was ook al geniaal als Kurt in Bevergem) en Maaike speelt dat ook wel sterk. Ik had liever één verhaal gehad over het ganse seizoen maar het kijkt vlot weg.
Die is zalig.

Toen Chantal hem aansprak over het feit dat hij overvriendelijk deed tegen Schietekatte. Zijn reactie: ja, ti wel den usboas van min moedre é dadde, dedee zeg
 
Vond 't wel beter dan Eigen Kweek. Het accent klonk vaak als 'West-Vlaamse toneelacteur komt terug in zijn geboortesfeer en legt het er nog eens dik op.
 
Toffe serie.
Maar het west-Vlaams is wel de grote gimmick van deze serie. Maak dit in het oost-Vlaams en niemand kijkt ernaar.
 
Toffe serie.
Maar het west-Vlaams is wel de grote gimmick van deze serie. Maak dit in het oost-Vlaams en niemand kijkt ernaar.

Toch vooral de cast, die echt heel knap is, waardoor veel mensen hier naar kijken imo. Was ook mijn grote drijfveer om hiernaar te kijken.

Niet hilarisch, maar iedere aflevering zit echt heel goed in mekaar. Goed geschreven door Sercu.
 
Maar één aflevering meer te gaan. Tot nu toe erg van genoten en vind het jammer dat het al gedaan is zondag. Zit snor en de cast (enkelen van Bevergem die meedoen) is ook goed.
 
Terug
Bovenaan