Alcoholvrije dranken

Toch nog ff reclame maken voor de Vicaris Nano.

Verder zijn er al veel tegengevallen : Chouffe, Carslberg, La Trappe Nihilis, Sportzot... Allemaal meh. Ramon vond ik wel nog ok, maar niet wauw.
 
Toch nog ff reclame maken voor de Vicaris Nano.

Verder zijn er al veel tegengevallen : Chouffe, Carslberg, La Trappe Nihilis, Sportzot... Allemaal meh. Ramon vond ik wel nog ok, maar niet wauw.
Vicaris Nano gedronken deze week, en die vond ik wel heel flauw van smaak. Deed me een beetje denken aan Radler eigenlijk.
 
Gisteren de Chouffe NA geprobeerd en dat viel mij serieus tegen. Beetje zoet in het begin maar voor de rest zeer flauw met een lichtjes bitter afdronk. Zal het bij een ander moeten gaan zoeken.
 
Ik ben echt precies de enige die die lust :laugh:
Ik vind 'm ook absoluut een van de betere breed verkrijgbare NA's. Een alcoholische Chouffe smaakt uiteraard heel anders, dus als je naar die gegiste smaak op zoek was, dan kan ik me wel voorstellen dat het teleurstellend is.

Vicaris Nano die ik had liggen geprobeerd: goede geur, zeer drinkbaar, maar vond dat hij er verder niet boven de rest uitsprong qua smaakprofiel.
 
Hier zo'n 4-pack Chouffe NA gekocht. Beetje een gok, maar het is niet zo slecht als hier werd voorgesteld. Het is dus geen gootsteenreiniger geworden. Volgende keer toch maar op safe spelen en me van iets 1 flesje kopen.
 
Chouffe is voor mij ook geen voltreffer, dan vind ik de Sportzot beter qua smaak.
Tot nu het meeste fan van Thrive.
Los van het onnozele marketingverhaal met de extra proteïnen is dat nog wel een lekkere dorstlesser. Doet me denken aan een session IPA die sowieso geen hoge alcohol percentage hebben.
 
Ik vind de Warsteiner alkoholfrei pilsener echt wel goed. Die vind je in de AH en kost ongeveer 95 cent (incl. leeggoed) voor een flesje van 33 cl.
 
De enige alcoholvrije wijn die ik lekker vind is degene die ik in mijn eten kap (en waar de alcohol dus uitgekookt is) :laugh:
 
Iemand al een waardige alcoholvrije wijn gevonden? De Vintense vind ik niet bepaald lekker.

Nog niet veel geprobeerd maar voorlopig was qua alcoholvrije schuimwijn Codorniu Zero nog wel OK.
De paar andere die ik al geproefd heb (waarvan ik de naam helaas niet meer weet) vond ik veel te zoet, dan drink ik liever deftig fruitsap...
 
Superb-Owl non alcholic IPA van Uiltje (Albert Heijn) is wel zeer lekker. Heeft die typische speelse bittere frisheid van een IPA, maar dan aan 0,2%. Strikt genomen niet helemaal NA maar zat ga je er niet van worden.
 
Na de lovende woorden hier eens Sportzot geprobeerd, en ik vond dat best wel goed. Ik heb er wel geen alcoholische zot voor of na gedronken om te vergelijken, maar ik vond het alleszins veel meer naar bier smaken dan wat andere NA-biersoorten die ik al heb geprobeerd.
 
Na de lovende woorden hier eens Sportzot geprobeerd, en ik vond dat best wel goed. Ik heb er wel geen alcoholische zot voor of na gedronken om te vergelijken, maar ik vond het alleszins veel meer naar bier smaken dan wat andere NA-biersoorten die ik al heb geprobeerd.
Ik heb dit weekend ook de Cornet Oaked NA en de Chouffe NA in huis gehaald. De Cornet vond ik minder, zo een nasmaak die me aan onbijtgranen (zonder suiker) doet denken. De Chouffe vond ik dan weer wel geslaagd, zij het natuurlijk qua smaak geen "echte" Chouffe, maar zeker genietbaar.

Noot: net zoals de Sportzot bevatten deze twee ook nog een lage hoeveelheid alcohol. Sportzot en Chouffe NA 0.4%, en de Cornet NA 0.3%.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan