the_fox
Well-known member
Als je nu nog een Romy pils gedronken hebt, kan ik dat snappen; want dat is bijna 10j geleden al rebrand naar Roman pilsIk verschoot er van dat die van Roman kon komen, want die hun Romy pils vind ik dan weer niet te drinken.

Vergeet niet dat ook Ename, Gentse Strop, Adriaen Brouwer & Sloeber van Roman is. Die in mijn ogen veel beter zijn dan hun pils. Nooit een brouwerij op basis van 1 bier beoordelen

