Alcoholvrije dranken

Ik verschoot er van dat die van Roman kon komen, want die hun Romy pils vind ik dan weer niet te drinken.
Als je nu nog een Romy pils gedronken hebt, kan ik dat snappen; want dat is bijna 10j geleden al rebrand naar Roman pils :P

Vergeet niet dat ook Ename, Gentse Strop, Adriaen Brouwer & Sloeber van Roman is. Die in mijn ogen veel beter zijn dan hun pils. Nooit een brouwerij op basis van 1 bier beoordelen ;)
 
Als je nu nog een Romy pils gedronken hebt, kan ik dat snappen; want dat is bijna 10j geleden al rebrand naar Roman pils :P

Vergeet niet dat ook Ename, Gentse Strop, Adriaen Brouwer & Sloeber van Roman is. Die in mijn ogen veel beter zijn dan hun pils. Nooit een brouwerij op basis van 1 bier beoordelen ;)
Nee zeker niet. Sloeber vind ik inderdaad ook zeer goed. Ename zal ik ook nog eens drinken maar de rest niet. En dat van Romy wist ik niet. Laatste keer dat ik dat gedronken heb moet inderdaad al minstens 15 jaar geleden zijn, als het al geen 20 is. Zo slecht dat ik het sindsdien angstvallig geleden heb.
Maar bij zo een alcoholvrij bier maak je makkelijk de link met de alcohol bevatten de variant, en voor Ramon is dat dus Romy, of beter gezegd Roman Pils. En ik zie Romy nog geregeld eens op duiken in de oudere afleveringen van FC De Kampioenen :tongue:
 
Mij eens aan een Tripel Karmeliet gewaagd en qua geur zit die wel in de buurt van het origineel. Qua smaak dan weer niet. Doet me wat denken aan Leffe blond 0,0? Alhoewel het al zeer lang geleden is dat ik die nog eens gedronken heb... Mijn favoriet blijft toch nog altijd Ypra.
 
Terug
Bovenaan