Alcoholvrije dranken

Bekijk bijlage 29631

Op zich een alcohol vrij drankje, maar vond niet echt een topic, dus hier maar...

Lekker met een anejo rum. Eerste keer dat ik deze drink, en was echt complementair. Ik dacht eerst van, weeral een nieuwe cola die op nikske gaat trekken, maar dus aangenaam verrast. Wie kent deze? Was de zero versie...

Zeer lekkere cola idd, bestaat bijna even langs als de “echte” cola.

Tijdje geleden ergens op een restaurant een rum cola besteld en kreeg deze cola er bij, betere combinatie dan met coca cola vind ik persoonlijk.
Die ben ik nog nergens tegengekomen. Vind je die gemakkelijk in de winkel?
 
Die ben ik nog nergens tegengekomen. Vind je die gemakkelijk in de winkel?

In sommige drankenhandels kan je die wel vinden.

In de gekende supermarkten ga je die niet tegengekomen denk ik.

Op Amazon heb je ze ook maar redelijk prijzig.
 
Lekkere alcoholvrije aperitief ontdekt onlangs: Bonheur. Het is een bubbeltje met Beaujolais-druif, aangevuld met appel- en citroensap en pittige kruiden die in de wijngaard groeien. Te vinden bij Colruyt.
 
Net eens alcoholvrije la Chouffe geprobeerd. Super verfrissend, maar het heeft weinig te maken met de gewone la Chouffe.
Tegenwoordig ook grote fan van de Cornet.
 
Twee alcoholvrije bieren geprobeerd die beiden in de smaak vielen. La Chouffe alcoholvrij (0.4), niet veel met het blonde bier te maken qua smaak, maar aangenaam fris en lekker. Dan een bak La Trappe Nillis gekregen van mijn pa (die geeft om de zoveel tijd eens een bak van iets dat niet verkocht raakt in zijn kantine :unsure: ), en dat vond ik nu wel eens verrassend. De eerste 0.0 waarvan ik puur op smaak niet kon afleiden dat het een 0.0 is. Ik drink tijdens het voetbal op tv telkens 1 abdijbier per helft, vanaf nu wordt dat op de weekmatchen vervangen door die nillis.
Voor mij is de La Trappe Nillis zowat het beste alcoholvrije bier dat ik al heb geprobeerd, samen met Sportzot. La Chouffe is ook ok, maar gaat al meer de zoete kant op.
 
Voor mij is de La Trappe Nillis zowat het beste alcoholvrije bier dat ik al heb geprobeerd, samen met Sportzot. La Chouffe is ook ok, maar gaat al meer de zoete kant op.
Sportzot had ik vroeger wel vaker, maar was dat plots precies wat beu. Misschien toch nog eens meepakken.
 
Ik vind die sportzot verschrikkelijk. Heb die misschien ook al te veel gedronken.

Eigenlijk ben ik tot de conclusie gekomen dat ik misschien gewoon niet moet kiezen voor een 0.0 biertje maar dan gewoon een frisdrankje moet kiezen. Enkel op de voetbal zou ik wel nog eens kiezen voor een jupiler 0.0.. het gevoel van met een biertje in de tribune te staan.. en de kwaliteit van tappen bij de gewone is daar meestal toch niet top :biglaugh:

Een mocktail met ginger vind ik wel altijd een meerwaarde.
 
Terug
Bovenaan