Alcoholvrije dranken

Onder de middag mijn voorraad Sportzot gaan aanvullen.

10,89 voor 6 flesjes... terwijl een Brugse Zot voor 7,74 de toonbank overgaat.
Da's toch wel een grote winstmarge voor wat alcohol eruit te halen, 3 euro per 6 flesjes.

De Halve Maan weet zich wel goed in de markt te zetten qua prijzen, dat vind ik voor de gewone Brugse Zot ook al.
Al heb ik geen idee hoeveel van die meerprijs komt van:
- investering (alcohol-extractie, ik vermoed dat ze via distillatie werken) afschrijven over een voorlopig beperkt volume
- extra energie kosten (alweer in de veronderstelling dat we over distillatie spreken)
- effectief meer winst nemen omdat de gemiddelde prijzen voor alcoholvrij relatief hoog liggen
 
Dankzij dit topic mijn voornemen om eens op zoek te gaan naar alcoholvrije biertjes die mij aanstaan.
Van bij de Colruyt nu Chouffe, Sportzot en Thrive in huis gehaald.
Jupiler en Leffe al eens gedronken en die slagen toch tegen (al geldt dat ook voor de variant met alchohol imho).
Dit weekend smaaktest :)
 
Alcoholvrij bier ook :(

Voor bier met alcohol zijn er al genoeg tips te vinden zou ik denken/hopen? Al is het daar intussen eerder een kwestie van tussen de bomen het bos niet meer te zien, meer goede & interessante bieren dan een mens realistisch gesproken kan proeven :)
 
Samenvatting?

IMG_0253.jpeg


IMG_0252.jpeg


IMG_0250.jpeg


IMG_0249.jpeg


IMG_0248.jpeg


IMG_0247.jpeg


IMG_0245.jpeg


IMG_0244.jpeg


IMG_0243.jpeg


IMG_0241.jpeg


Ik zit hier aan de zee met zeer slechte verbinding dus heb foto’s moeten pakken van een foto van iemand anders zijne gsm.

Er zijn er nog maar ben hiervoor al 25 min bezig geweest dus geef het voorlopig op :unsure:
 
Hahah
Bekijk bijlage 26984

Bekijk bijlage 26985

Bekijk bijlage 26986

Bekijk bijlage 26987

Bekijk bijlage 26988

Bekijk bijlage 26989

Bekijk bijlage 26990

Bekijk bijlage 26991

Bekijk bijlage 26992

Bekijk bijlage 26993

Ik zit hier aan de zee met zeer slechte verbinding dus heb foto’s moeten pakken van een foto van iemand anders zijne gsm.

Er zijn er nog maar ben hiervoor al 25 min bezig geweest dus geef het voorlopig op :unsure:
Hahaha, merci!
Vandaag toevallig die Cornet gedronken, en dat is in elk geval zeker niet slecht!
 
Ja kan die lijst wel volgen.

Ik zal geen pilsliefhebber zijn. Die estaminet is de enige score waar ik de score niet kan volgen. Niet dat ik hem echt slecht vond maar zou zeker geen 9/10 geven. Eerder een 7 ofzo.

Wanneer heb je hem gedronken? Hij is namelijk van recept veranderd. Ik denk nog geen jaar geleden.
 
Terug
Bovenaan