Champions League 2022 - 2023 Kwalificaties

Union gaat naar de EL groepsfase.
dus de niet kampioenen hebben het voordeel dat ze sowieso in de Europe league poules zitten en de "kleinere" landskampioenen moeten nog een extra voorronde spelen en komen in het slechtste geval in de Conference league terecht? Classis Uefa om de grote competities financieel te bevoordelen
 
Tuurlijk dadde...zo ook bvb dat de seeding in de CL is aangepast zodat de titelhouder van de CL en EL sowieso in pot 1 zitten, samen met de kampioenen van de eerste 6 landen op de UEFA ranglijst. Anders zat AC Milan in pot 4 tussen het plebs.
 
Maar desondanks staat die ploeg wel in de finale van de EL. Wanneer gaat een Belgische club ooit maar eens in de buurt komen van zo'n prestatie?
Net daarom dat die 2 wedstrijden zo teleurstellend waren. Zelfs na hun zwakker partij gisteren had ik het gevoel dat Union daar zeker had kunnen scoren mocht de passing beter geweest zijn. Union kon er nu en dan vlot door geraken met combinatievoetbal.

Volg Rangers te weinig om te weten wat de reden is van dit zwakke spel. Beste spelers kwijt geraakt na vorig seizoen?
 
Net daarom dat die 2 wedstrijden zo teleurstellend waren. Zelfs na hun zwakker partij gisteren had ik het gevoel dat Union daar zeker had kunnen scoren mocht de passing beter geweest zijn. Union kon er nu en dan vlot door geraken met combinatievoetbal.

Volg Rangers te weinig om te weten wat de reden is van dit zwakke spel. Beste spelers kwijt geraakt na vorig seizoen?
En hun trainer natuurlijk :sneaky:
 
Elkaar waard? Ik vond Monaco absoluut stukken beter dan PSV. Het is een half mirakel dat die doorgaan, werden zowel in de heen- als terugmatch lange perioden totaal weggespeeld.
Geluk dwing je af. Monaco kreeg de bal er niet vlotjes in. PSV was erg efficiënt.
Als je te weinig scoort tov je kansen dan haal je het niet in het voetbal.

Ik herinner nog steeds Club Brugge vs Ac Milaan. Milaan 80% balbezit dacht ik. Maar Club won. :tongue:
 
Doe voor Club maar een poule met Frankfurt, Tottenham en Sporting. Hebben we nog eens een illusie van een haalbare poule te hebben :p
 
Man man ik had de laatste jaren wat minder voetbal gekeken maar nu door Football Manager 2022 mobile is mijn interesse terug gegroeid en heb gisteren ook de match gekeken. Wat een ongelofelijk slechte commentator is Gilles De Bilde? Die andere is ook niet vet, maar Gilles is on a whole other level. Die zou nog zeggen als de bal in corner gaat “ja dan moet je de bal op de hoek van het veld intrappen Peter.” End rant.
 
Terug
Bovenaan