Champions League 2022 - 2023 Kwalificaties

Ajax, Liverpool en Dortmund zou mooie poule zijn voor Brugge.
't is niet dat die veel punten gaan pakken, dus doe dan maar leuke wedstrijden.
Hmm, in een dergelijke poule zie ik ons wel nog punten pakken hoor. Uiteraard zijn die allemaal beter, maar zeker met een Liverpool dat toch op de sukkel is niet helemaal onhaalbaar.

Mij maakt het niet echt uit, ik hoop gewoon dat we niet afgaan en op zijn minst af en toe onze voet naast de andere ploegen kunnen zetten.
 
Hmm, in een dergelijke poule zie ik ons wel nog punten pakken hoor. Uiteraard zijn die allemaal beter, maar zeker met een Liverpool dat toch op de sukkel is niet helemaal onhaalbaar.

Mij maakt het niet echt uit, ik hoop gewoon dat we niet afgaan en op zijn minst af en toe onze voet naast de andere ploegen kunnen zetten.

Uiteraard hoop ik ook dat Brugge zoveel mogelijk punten pakt, voor onze coëfficiënt. Dat zeg ik als Genk supporter.
We zullen zien wat het geeft straks...
 
Uiteraard hoop ik ook dat Brugge zoweinig mogelijk punten pakt (& nog liefst telkens verliezen met tegenslag in extra tijd), voor mijn plezier. Dat zeg ik als Union supporter.
Ik ga alvast hard voor Union supporteren tijdens hun Europese wedstrijden! Niet enkel voor de coëfficiënt, ook voor mijn plezier. Dat zeg ik als Club supporter.
 
Ik ga alvast hard voor Union supporteren tijdens hun Europese wedstrijden! Niet enkel voor de coëfficiënt, ook voor mijn plezier. Dat zeg ik als Club supporter.
hard is nu ook overdreven, maar ik hoop toch ook wel dat we alle 5 Europa in kunnen en zou cool zijn als 1 of meerdere ploegen ver geraken en we enkele leuke affiches hebben
 
Terug
Bovenaan