Champions League 2022 - 2023 Kwalificaties

Lijkt me toch wel een groep waar je thuis iets kan halen in alle wedstrijden als je zelf uiteraard goed in vorm zit. En wie weet kan je uit ergens iets onverhoopt rapen. Ik zie toch wel mogelijkheden om een derde plek te halen.

Die groep van Real trouwens :laugh: Mag ook wel eens keer. Wel de zoveelste keer dat we Shakhtar loten. Das al de derde keer op rij.
 
Pfff A of C zou zotjes geweest zijn =(. Aan de positieve kant, leverkusen is niet ver en Porto lijkt me wel een leuk tripje. Jammer maar kunnen er maar het beste van maken.
 
Wie kan er hier een hoop tickets regelen voor de Arena voor Ajax-Liverpool 😝 Tricky groep toch, zeker de uitmatchen. Napoli zo beu gezien!
 
Snap die negatieve teneur hier niet, als Brugge zijnde maak je hier toch gewoon een degelijke kans op plek 3 en mits de puzzel in elkaar valt plek 2?
 
Snap die negatieve teneur hier niet, als Brugge zijnde maak je hier toch gewoon een degelijke kans op plek 3 en mits de puzzel in elkaar valt plek 2?
Never. Die voorhoede van Porto is onhoudbaar. En Atletico is onwrikbaar. Misschien dat ge per ongeluk tegen Leverkusen een puntje pakt.
 
Never. Die voorhoede van Porto is onhoudbaar. En Atletico is onwrikbaar. Misschien dat ge per ongeluk tegen Leverkusen een puntje pakt.
Van Leverkusen ben ik nu niet bepaald onder de indruk. Met wat geluk kan je daar gewoon 4/6 tegen pakken hoor. En Atlético is ook al lang niet meer de ploeg die het was. Je hebt daar de vorige keer ook twee goede wedstrijden tegen gespeeld? Waarom nu niet.

Vorig seizoen had je vier wedstrijden waarin men geen enkel punt verwachtte, hier liggen toch wat kansen op voorwaarde dat Club zelf uiteraard op niveau is.
 
Hmm, in een dergelijke poule zie ik ons wel nog punten pakken hoor. Uiteraard zijn die allemaal beter, maar zeker met een Liverpool dat toch op de sukkel is niet helemaal onhaalbaar.

Mij maakt het niet echt uit, ik hoop gewoon dat we niet afgaan en op zijn minst af en toe onze voet naast de andere ploegen kunnen zetten.
Nog steeds overtuigd dat Liverpool niet helemaal onhaalbaar is? 😉
 
Iemand interesse in mijn ticket voor de thuismatch van Club tegen Leverkusen?
Ik zit nog tot de 8e in Mexico, dus ik kan niet gaan.

Ik vraag er 60 euro voor (wat gewoon de kostprijs is, abbo kost 170 euro).
Ticket is voor in de Noord boven (sfeertribune)

Losse verkoop voor de match zal duurder zijn.
 
Terug
Bovenaan