UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lol ze gaan weer hard richting lukaku..
20230610-232003.jpg
 
  • Haha
Waarderingen: math
Zoals? Welke verhelderende bijdrage van vanavond stoort jou?
Jij begint over trollen en stekeblind omdat verschillenden hier vonden dat Inter verdedigend speelde, omdat we het niet eens zijn met uw posts. Dan zeg ik dat we dat gewoon kunnen omdraaien en dat jij de troll bent of stekeblind bent :oi22:
 
Ederson heeft niet eens beseft dat hij de kopbal heeft gepareerd.
Lukaku wil hem plaatsen en naar de grond. Tja hij mist, maar ook wat malchance.
 
Lukaku , voor sommige zal het nooit genoeg zijn ... Hopelijk snel terug in een paars shirt en ne kopper aan Woutertje
 
Het is vreemd, dit filmpje toont heel duidelijk aan dat in de twee fases die Lukaku aangewreven worden, de Inter-spelers (Lukaku en Dimarco) op EXACT dezelfde manier naar goal koppen. Namelijk los recht door. En toch, wanneer Lukaku het doet, verliest Inter door hem. Wanneer Dimarco het doet, verliest Inter wederom door Lukaku.
Zo gaat het niet he, als Lukaku beter had moeten koppen bij zijn kans, had Dimarco ook beter moeten koppen bij zijn kans. Waarom is er niemand aan't roepen op Dimarco?

 
Ja dat hij zogezegd in de weg liep das bullshit om hem daar voor aan te pakken.

Die ene bal moest et gewoon in, das het enigste dat je hem kan verwijten deze match. (En zijn geklaag)
 
Het is vreemd, dit filmpje toont heel duidelijk aan dat in de twee fases die Lukaku aangewreven worden, de Inter-spelers (Lukaku en Dimarco) op EXACT dezelfde manier naar goal koppen. Namelijk los recht door. En toch, wanneer Lukaku het doet, verliest Inter door hem. Wanneer Dimarco het doet, verliest Inter wederom door Lukaku.
Zo gaat het niet he, als Lukaku beter had moeten koppen bij zijn kans, had Dimarco ook beter moeten koppen bij zijn kans. Waarom is er niemand aan't roepen op Dimarco?

Omdat Lukaku een spits van 100 miljoen is en Dimarco niet.
 
Het is vreemd, dit filmpje toont heel duidelijk aan dat in de twee fases die Lukaku aangewreven worden, de Inter-spelers (Lukaku en Dimarco) op EXACT dezelfde manier naar goal koppen. Namelijk los recht door. En toch, wanneer Lukaku het doet, verliest Inter door hem. Wanneer Dimarco het doet, verliest Inter wederom door Lukaku.
Zo gaat het niet he, als Lukaku beter had moeten koppen bij zijn kans, had Dimarco ook beter moeten koppen bij zijn kans. Waarom is er niemand aan't roepen op Dimarco?

Die eerste kopbal van Dimarco was echt wel goed gedaan, want de keeper was geklopt. De 2de zat er ook in maar Lukaku dekt de hoek af. Die kopbal van Lukaku is echt een niveau erger.
 
Het was een saaie finale, zoals er wel al meer zijn geweest. Het weeral uitvallen in de finale van KDB was wel het dieptepunt.

Over Lukaku, het is natuurlijk lullig dat hij weer "in de weg liep", maar daar viel hem niks te verwijten. Die kopbal moest natuurlijk wel erin. Foden trouwens ook een gigantische kans gemist.
 
Het is vreemd, dit filmpje toont heel duidelijk aan dat in de twee fases die Lukaku aangewreven worden, de Inter-spelers (Lukaku en Dimarco) op EXACT dezelfde manier naar goal koppen. Namelijk los recht door. En toch, wanneer Lukaku het doet, verliest Inter door hem. Wanneer Dimarco het doet, verliest Inter wederom door Lukaku.
Zo gaat het niet he, als Lukaku beter had moeten koppen bij zijn kans, had Dimarco ook beter moeten koppen bij zijn kans. Waarom is er niemand aan't roepen op Dimarco?

Kom hé als ge dat verschil niet ziet, dan zoekt ge uitvluchten om Lukaku te verdedigen 🤯

Ge hebt nu eenmaal clutch spelers. En Lukaku is dat niet. En dat weet iedereen al jarenlang. En toch blijven teams proberen. Het is ook niet verwonderlijk denk ik dat Lukaku op z'n 30e nog altijd maar wat is het, 3 prijzen gepakt heeft met een ploeg?

Maar bon, ik had mezelf gisteravond beloofd niet te vitten op Lukaku na het verlies. En ik ga me daar ook aan houden. Maar uw post verdiende toch een antwoord 😑
 
Laatst bewerkt:
Kom hé als ge dat verschil niet ziet, dan zoekt ge uitvluchten om Lukaku te verdedigen 🤯

Ge hebt nu eenmaal clutch spelers. En Lukaku is dat niet. En dat weet iedereen al jarenlang. En toch blijven teams proberen. Het is ook niet verwonderlijk denk ik dat Lukaku op z'n 30e nog altijd maar wat is het, 3 prijzen gepakt heeft met een ploeg?

Maar bon, ik had mezelf gisteravond beloofd niet te vitten op Lukaku na het verlies. En ik ga me daar ook aan houden. Maar uw post verdiende toch een antwoord 😑
Het is toch bizar om teamprijzen te gaan reflecteren op een speler? Werkt dat dan ook andersom? Dat een matige speler in een goede ploeg met veel prijzen dan opeens een topspeler wordt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan