UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is toch bizar om teamprijzen te gaan reflecteren op een speler? Werkt dat dan ook andersom? Dat een matige speler in een goede ploeg met veel prijzen dan opeens een topspeler wordt?
Nee, ik bedoel daarmee: absolute topclubs weten dat ze met Lukaku geen speler hebben die hen naar een hoger niveau en prijzen zal tillen. Omdat ze zijn reputatie kennen. En dat wordt alleen telkens maar bevestigd. Dat is dan ook het verschil tussen een goeie spits en een topspits. Wat hier al ettelijke keren geprobeerd is uit te leggen, maar telkens stoot op 'Lukaku-haters' vs 'Lukaku-lovers'.
 
Een Lukaku in vorm maakt u toch gewoon kampioen in de competitie met zijn hoeveelheid doelpunten? De goal die hij tegen een directe concurrent niet maakt, maakt hij tegen al de rest.

Maar in een finalewedstrijd, als invaller ook, kan het mislopen. Hij heeft nu zo drie prominente momenten in het collectieve geheugen maar ik zou hem nu ook niet afschrijven. Ook van de aller duurste spelers zegt men zelden dat die ook in alle topwedstrijden opduiken.

Van KDB zegt men dat nog steeds, ondanks dat die dit seizoen echt wel heel vaak in de toppers kwam opduiken. Zelfs Messi moest dat verwijt soms slikken…

Maar dat gemekker en verontwaardigd naar zijn voeten wijzen constant is wel echt vreselijk. Speel gewoon door man.
 
Toch wat rare kronkelingen, ook vandaag weer.
Ik snap de positie van Stones niet op dat middenveld.
Is een verdediger die matig kan uitvoetballen.
Beter eens wat geld uitgeven aan een deftige middenvelder.
NOG wat geld?
Uiteraard knap, die treble, en ManC was ook gewoon de beste ploeg in Europa dit seizoen.
Maar het is niet dat ik er blij van word... #etihad
Dit.
 
Nee, ik bedoel daarmee: absolute topclubs weten dat ze met Lukaku geen speler hebben die hen naar een hoger niveau en prijzen zal tillen. Omdat ze zijn reputatie kennen. En dat wordt alleen telkens maar bevestigd. Dat is dan ook het verschil tussen een goeie spits en een topspits. Wat hier al ettelijke keren geprobeerd is uit te leggen, maar telkens stoot op 'Lukaku-haters' vs 'Lukaku-lovers'.
De reden kan natuurlijk ook gewoon zijn omdat Lukaku een speler is die een specifieke speelstijl past en niet zo flexibel is voor andere stijlen. Begrijp me niet verkeerd, voor mij is Lukaku niet van het niveau Benzema of Lewandowski, maar daaronder heeft hij wel zijn plaats (als hij in vorm is).

Bwa, er zijn gewoon genoeg mensen die gewoon klaarzitten om weer iets negatiefs te kunnen zeggen. En meestal moeten ze hem niet door zijn houding ipv door zijn spel, maar trekken dat dan door naar zijn spel. Bij de rode duivels is dat ook jaren geweest dat hij werd uitgefloten zonder maar iets fout te doen. En uiteraard kan hij enorm irritant zijn op dat veld met zijn zwaaiende armen en interviews die niet al te slim zijn, maar het is toch een triestige bedoeling om daardoor de hele tijd gelijk een kleuter tekeer gaan omdat hij een kans mist. Is trouwens niet persé naar u gericht voor de duidelijkheid.
 
Elke spits, ongeacht het budget mist soms 'onbegrijpelijk'. Dat zegt weinig over de algemene kwaliteiten.


Idd, ik zei het gisteren ook al: Haaland heeft de voorbije weken gruwelijk veel grote kansen niet afgemaakt.
Ook hij gaat, zoals alle spitsen, periodes hebben dat niks lukt.

Lukaku moet gewoon naar een ploeg waar hij elke week in de basis mag starten. Er zit anders soms veel te veel getwijfel in zijn hoofd.

Los daarvan is het ook gewoon geen spits voor een echte topclub. Maar wel een heel goede spits voor een subtopper.
 
Het is toch al langer dan vandaag bekend dat Lukaku niet de man is van de topwedstrijden. Zijn record tegen de topclubs in de PL is bijvoorbeeld ook gewoon slecht. Daarom had ik stiekem gehoopt dat hij gisteren alle demonen van zich af kon zetten en Inter naar de winst te schieten, te meer omdat ik het City ook gewoon niet gunde. Helaas heeft hij zijn reputatie wederom bevestigd.

Jammer, ik ben geen fan van Lukaku, maar ik heb wel echt met hem te doen. Zijn toch dingen die je voor een hele lange tijd gaat meedragen. Die fase waar hij in de weg staat is pure pech, daar kan je hem weinig verwijten. En zelfs zonder zijn block stel ik mij de vraag of die bal er wel zou ingaan. Die kopbal van hem, ja die moet er natuurlijk gewoon in.

En tsja City. Na al die jaren mag het wel een keer zeker? Zijn lang genoeg het lachertje van Europa geweest.
 
Het is toch al langer dan vandaag bekend dat Lukaku niet de man is van de topwedstrijden. Zijn record tegen de topclubs in de PL is bijvoorbeeld ook gewoon slecht. Daarom had ik stiekem gehoopt dat hij gisteren alle demonen van zich af kon zetten en Inter naar de winst te schieten, te meer omdat ik het City ook gewoon niet gunde. Helaas heeft hij zijn reputatie wederom bevestigd.

Jammer, ik ben geen fan van Lukaku, maar ik heb wel echt met hem te doen. Zijn toch dingen die je voor een hele lange tijd gaat meedragen. Die fase waar hij in de weg staat is pure pech, daar kan je hem weinig verwijten. En zelfs zonder zijn block stel ik mij de vraag of die bal er wel zou ingaan. Die kopbal van hem, ja die moet er natuurlijk gewoon in.

En tsja City. Na al die jaren mag het wel een keer zeker? Zijn lang genoeg het lachertje van Europa geweest.
Imo nog steeds het lachertje. Ze hebben nu 1 UCL op 10 jaar geld smijten gelijk gek.
Als ze de komende jaren bevestigen, zullen ze geen lachertje meer zijn. Maar tot nu: nog altijd een Europese dwerg.
 
Het is toch al langer dan vandaag bekend dat Lukaku niet de man is van de topwedstrijden. Zijn record tegen de topclubs in de PL is bijvoorbeeld ook gewoon slecht. Daarom had ik stiekem gehoopt dat hij gisteren alle demonen van zich af kon zetten en Inter naar de winst te schieten, te meer omdat ik het City ook gewoon niet gunde. Helaas heeft hij zijn reputatie wederom bevestigd.

Jammer, ik ben geen fan van Lukaku, maar ik heb wel echt met hem te doen. Zijn toch dingen die je voor een hele lange tijd gaat meedragen. Die fase waar hij in de weg staat is pure pech, daar kan je hem weinig verwijten. En zelfs zonder zijn block stel ik mij de vraag of die bal er wel zou ingaan. Die kopbal van hem, ja die moet er natuurlijk gewoon in.

En tsja City. Na al die jaren mag het wel een keer zeker? Zijn lang genoeg het lachertje van Europa geweest.
Lukuku krijgt in Spanje een score van 1/10 en is de 'destroyer' van Inter.
Dus al die andere spelers van Inter speelden gisteren beter dan Lukaku? De andere spitsen hebben dan wél gescoord?

Goed was het niet (helaas amper tot nooit tegen een topploeg), maar overdrijven is natuurlijk ook een kunst.
Iemand moet de boeman zijn zeker?

---

Ik gun het Kevintje wél, City zelf eigenlijk niet .. ik had ook liever Inter zien winnen. David die wint van Goliat is altijd een leuk verhaaltje.

Imo nog steeds het lachertje. Ze hebben nu 1 UCL op 10 jaar geld smijten gelijk gek.
Gelukkig maar dat met geld niet alles te koop is :)
 
Wanneer ge beseft dat Alvarez alles gewonnen heeft dit seizoen. Wereldbeker inclusief :LOL:

FySt8C5X0AAsCo9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan