UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
image.png


Ik geef het maar even mee.
Omdat Inter is beginnen voetballen na die goal...
 
Wat een misser. Unieke speler die Lukaku, echt de enige spits die zo’n missers keer op keer voor mekaar krijgt op de belangrijkste momenten 🤣
Ge hebt honderden spitsen die zelfs niet in die positie komen en dus zelfs niet kunnen missen. Kvind dat altijd maar een half argument (wat niet wegneemt dat die erin moest)
 
Guardiola mag nu wel stoppen als coach, ben hem wel dat beu. Mooi voetbal, maar verschrikkelijke coach langs de zijlijn, totaal geen klasse.
Toch wat rare kronkelingen, ook vandaag weer.
Ik snap de positie van Stones niet op dat middenveld.
Is een verdediger die matig kan uitvoetballen.
Beter eens wat geld uitgeven aan een deftige middenvelder.
 
Ge hebt honderden spitsen die zelfs niet in die positie komen en dus zelfs niet kunnen missen. Kvind dat altijd maar een half argument (wat niet wegneemt dat die erin moest)
Tgoh ja, als je bij elke verkeerde pas of gemiste kans van uw teamgenoten 30 seconden naar uw voeten staat te wijzen. En je staat dan op een meter van een volledige lege hoek en je kopt nog op de keeper…

Durf er geld op te zetten dat er op z’n t-shirt weer iets stond om “de criticasters de mond te snoeren”. Schoon ding dat ‘m zijn shirt heeft mogen aanhouden.

Maar bon, het enige dat echt telt is dat onze favoriete rooie eindelijk die beker in de lucht gaat mogen steken.
 
Laatst bewerkt:
Dzeko heeft op 60 minuten geen enkele gehad en ook Haaland op 90 ook zo geen grote 😅
Nu ni voor't een of 't ander, maar vanaf dat Dzeko uitviel (en dus Lukaku inviel) kantelde de match naar City. Inter begon (nog) meer op de counter, met Lukaku, te speculeren en dat speelde in de kaarten van City.
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Uiteraard knap, die treble, en ManC was ook gewoon de beste ploeg in Europa dit seizoen.
Maar het is niet dat ik er blij van word... #etihad

Lukuka met een match zoals tegen Italië en Kroatië

Lukaku aub, danku, niet Lukuka.
Ik kreeg ook wel een vreselijke flashback naar die match tegen Kroatië.

Die van Foden mocht er anders ook wel in. Dat gebeurt nu eenmaal he, kansen missen. Haaland heeft de voorbije weken gruwelijk veel kansen gemist.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan