UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.

exCite

Supermoderator
Crowdfunder FE
Vandaag start Europa's meest prestigieuze club kampioenschap terug!

1662450139034.png


Groep AGroep BGroep CGroep D
Liverpool​
Atlético Madrid​
Bayern Munchen​
Tottenham​
Ajax​
Porto​
Barcelona​
Frankfurt​
Napoli​
Leverkusen​
Inter​
Sporting CP​
Rangers​
CLUB BRUGGE
Viktoria Plzeñ​
Marseille​




Groep EGroep FGroep GGroep H
ChelseaReal MadridManchester CityPSG
SalzburgLeipzigSevillaJuventus
Dinamo ZagrebShakhtar DonetskDortmundBenfica
MilanCelticKopenhagenMaccabi Haifa
 
Laatst bewerkt:
Aubameyang start voor Chelsea en eindelijk Mendy op de bank. Die heeft dit seizoen nog niet veel goeds gedaan
 
Ik begrijp het niet meer hoor, hoe zwak kan je zijn... En constant verkeerde keuzes maken... Hiernet Sterling ook, mooie dribbel, dan moet die gewoon schieten, maar nee, nog wa dribbelen en vastlopen. Elke keer als Dynamo in de buurt van de goal komt gaat daar veel meer dreiging uit dan het geklungel van Chelsea... Koulibaly, nog zo ene die mij tot op heden absoluut niet kunnen overtuigen heeft. Wat is er daar toch aan de hand...
 
Ik begrijp het niet meer hoor, hoe zwak kan je zijn... En constant verkeerde keuzes maken... Hiernet Sterling ook, mooie dribbel, dan moet die gewoon schieten, maar nee, nog wa dribbelen en vastlopen. Elke keer als Dynamo in de buurt van de goal komt gaat daar veel meer dreiging uit dan het geklungel van Chelsea... Koulibaly, nog zo ene die mij tot op heden absoluut niet kunnen overtuigen heeft. Wat is er daar toch aan de hand...
Als alle spelers onder hun waarde spelen, ligt de schuld meestal bij de coach.
 
Verschrikkelijk, deze ploeg is gewoon doodziek. Er staat ook totaal geen leider op het veld, Ziyech (die ROTSLECHT was) neemt daar in de laatste 5 minuten tot twee keer toe een vrije trap op een mooie positie, bijna identieke plaats, je ziet hem discussiëren met James, maar toch willen trappen. 2x in de muur. Die gast moet van mij nooit nog op het veld staan bij Chelsea. Degoutant. Ik denk dat het nu ongeveer wel over is bij Tuchel, ze gaan dit niet blijven pikken.
 
Je hebt volledig gelijk chomo.
Hij kan niet klagen van het bestuur, krijgt elke speler dat hij wenst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan