UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan het niet echt inschatten voor vanavond. Volg Leverkussen niet, dus geen idee qua machtsverhouding momenteel. Odds in het voordeel van hen blijkbaar, maar het gaat daar niet zo goed precies. Ben benieuwd.
 
Kan het niet echt inschatten voor vanavond. Volg Leverkussen niet, dus geen idee qua machtsverhouding momenteel. Odds in het voordeel van hen blijkbaar, maar het gaat daar niet zo goed precies. Ben benieuwd.
Europees voetbal is voor die ploegen toch nog altijd iets anders dan in de competitie. In het verleden vaker gezien dat die dan zich net extra kunnen opladen voor Europese matchen.

Ik vind vooral de bank van Club magertjes..
 
Blijkbaar amper 22.000 toeschouwers. Lang geleden dat Brugge het niet kan uitverkopen. Was het te duur? Door de tegenstanders die minder aanspreken?
 
Blijkbaar amper 22.000 toeschouwers. Lang geleden dat Brugge het niet kan uitverkopen. Was het te duur? Door de tegenstanders die minder aanspreken?
Combinatie van alles denk ik, samen met de hoge energiekosten en benzineprijzen denk ik dat een extra CL-abo voor redelijk wat gezinnen misschien teveel wordt om te slikken. Sowieso dat ook de 'minder' grote namen niet helpen. Ik maal er niet om, genoeg keren in het stadion gezeten dat er bakken meer sfeer was als het niet uitverkocht was, dusjah :)
 
Combinatie van alles denk ik, samen met de hoge energiekosten en benzineprijzen denk ik dat een extra CL-abo voor redelijk wat gezinnen misschien teveel wordt om te slikken. Sowieso dat ook de 'minder' grote namen niet helpen. Ik maal er niet om, genoeg keren in het stadion gezeten dat er bakken meer sfeer was als het niet uitverkocht was, dusjah :)
midweek & 't is gratis op tv zal wel belangrijkste zijn denk ik
 
Ik kreeg zondag of maandag nog een mail op een mini-abo te kopen zonder zo'n ClubID te moeten kopen.
En dan dinsdag ineens losse verkoop voor Leverkusen alleen. Daar zag ik op de teller dat er nog 5.100 tickets beschikbaar waren. Variërend tussen 65 en 140 euro wel. Dus 't is alleszins niet goedkoop en Leverkusen, sja 💁‍♂️
 
Ik kreeg zondag of maandag nog een mail op een mini-abo te kopen zonder zo'n ClubID te moeten kopen.
En dan dinsdag ineens losse verkoop voor Leverkusen alleen. Daar zag ik op de teller dat er nog 5.100 tickets beschikbaar waren. Variërend tussen 65 en 140 euro wel. Dus 't is alleszins niet goedkoop en Leverkusen, sja 💁‍♂️
amai stevige prijzen inderdaad. Daar zal de oorzaak wel liggen dan.
 
Verschrikkelijk, deze ploeg is gewoon doodziek. Er staat ook totaal geen leider op het veld, Ziyech (die ROTSLECHT was) neemt daar in de laatste 5 minuten tot twee keer toe een vrije trap op een mooie positie, bijna identieke plaats, je ziet hem discussiëren met James, maar toch willen trappen. 2x in de muur. Die gast moet van mij nooit nog op het veld staan bij Chelsea. Degoutant. Ik denk dat het nu ongeveer wel over is bij Tuchel, ze gaan dit niet blijven pikken.

Hey Nostradamus.
 
Vorige week mijn digitale tv opgezegd omdat ik al maanden lang enkel aan het streamen was.
Vergeten dat ik wel CL kijk... Iemand een idee hoe ik toch wat matchen kan zien?
 
Ik kreeg zondag of maandag nog een mail op een mini-abo te kopen zonder zo'n ClubID te moeten kopen.
En dan dinsdag ineens losse verkoop voor Leverkusen alleen. Daar zag ik op de teller dat er nog 5.100 tickets beschikbaar waren. Variërend tussen 65 en 140 euro wel. Dus 't is alleszins niet goedkoop en Leverkusen, sja 💁‍♂️
Kreeg ook diezelfde berichten, ma tel erns voor mij twee tickets nz daar rijden iets drinken is al snel 150€ dat ge kwijt zijt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan