UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kijk gewoon ook liever opt gemak in mijnen zetel tegenwoordig. Oud worden zeker ...
Idem, mij stak op het laatste altijd de verplaatsing van/en naar de voetbal tegen. Zeker met jonge kinderen in huis. Voor matchen die om 18.00h begonnen was ik weg van 12.00h tot bijna 's nachts. En dan bleef ik niet eens hangen ( reed altijd met bus mee van Supportersclub).

Het gewoel aan de ingangen voor ticket controle had ik ook stilaan gehad. Altijd dat geduw terwijl iedereen moet wachten. Zeker op de Heizel was dat rampzalig.
 

:unsure:
 
Zeker in deze tijden en wat de volgende maanden nog op ons gaat afkomen. Meer en meer mensen gaan moeten snoeien in hun hobby's.
Ik denk dat Club grootste deel van zijn stadion vult met abonnementen dus dat we het daar niet direct fel aan gaan zien. Denk wel dat resto's, cinema etc het serieus gaan voelen binnenkort, maar soit, da's off topic ;)
 
Ik denk dat Club grootste deel van zijn stadion vult met abonnementen dus dat we het daar niet direct fel aan gaan zien. Denk wel dat resto's, cinema etc het serieus gaan voelen binnenkort, maar soit, da's off topic ;)
Voor de gewone competitie uiteraard niet. Maar je ziet nu voor de CL al wat gevolgen het heeft he
 
Aarrghh ik haat het dat er zomaar nieuwe threads gemaakt worden die gewoon over hetzelde gaan... Ge moet da maar rieken hé want ik werk meestal gewoon via "watched" threads om het forum te lezen en ik kan toch niet de enige zijn?

Meldingske in die "oude cl thread" mag in dat geval wel eens :sop:
 
Aarrghh ik haat het dat er zomaar nieuwe threads gemaakt worden die gewoon over hetzelde gaan... Ge moet da maar rieken hé want ik werk meestal gewoon via "watched" threads om het forum te lezen en ik kan toch niet de enige zijn?

Meldingske in die "oude cl thread" mag in dat geval wel eens :sop:
je bent niet de enige ;)
 
Idem, mij stak op het laatste altijd de verplaatsing van/en naar de voetbal tegen. Zeker met jonge kinderen in huis. Voor matchen die om 18.00h begonnen was ik weg van 12.00h tot bijna 's nachts. En dan bleef ik niet eens hangen ( reed altijd met bus mee van Supportersclub).

Het gewoel aan de ingangen voor ticket controle had ik ook stilaan gehad. Altijd dat geduw terwijl iedereen moet wachten. Zeker op de Heizel was dat rampzalig.

Hoezo ben je 10h kwijt aan vervoer? We wonen toch in Belgie en niet in Duitsland ofzo? Anderlecht is dan nog volle bak centraal in Belgie, pakt anderhalf uur om daar te geraken met de auto. Dat is 16h thuis vertrekken, 18h match. 22h thuis. Nog altijd ne serieuzen trip, daar niet van, maar bon, zelf gekozen om als inwoner van Heusden-Zolder voor Anderlecht te gaan supporteren natuurlijk.
 
Hoezo ben je 10h kwijt aan vervoer? We wonen toch in Belgie en niet in Duitsland ofzo? Anderlecht is dan nog volle bak centraal in Belgie, pakt anderhalf uur om daar te geraken met de auto. Dat is 16h thuis vertrekken, 18h match. 22h thuis. Nog altijd ne serieuzen trip, daar niet van, maar bon, zelf gekozen om als inwoner van Heusden-Zolder voor Anderlecht te gaan supporteren natuurlijk.
Mijn situatie is een beetje anders ;) Ik woon nu in Zolder omdat mijn vrouw hier werk heeft gevonden. Ikzelf heb een bedrijfswagen en doe sowieso veel kilometers. Dus hebben we gekozen voor in Zolder te gaan wonen. Ik zelf ben geboren en getogen Kempenaar. Ik Heb 15 jaar in het bestuur van een supportersclub gezeten in Olen. De eerste 10 jaar woonde ik hiervan ook in Olen. Nadien maakte ik dus eerst de verplaatsing Zolder - Olen om dan de bus te nemen naar Anderlecht en mijn plicht als bestuurslid te vervullen. 's Avonds deed ik het omgekeerde. Vandaar dat ik dus lang van huis was. Na de geboorte van mijn oudste dochter ben ik hier mee gestopt.
 
Laatst bewerkt:
Straffe ploeg, Chelsea. Hele zomer veel geld uitgeven en de trainer op zijn wenken bedienen, om diezelfde trainer dan buiten te smijten eens die transferperiode gesloten is.

Ze hadden beter aan het eind van vorig seizoen al afscheid genomen. Heeft zo al aan kapitaalsvernietiging gedaan door de wijze waarop hij met Lukaku is om gegaan.
 
Straffe ploeg, Chelsea. Hele zomer veel geld uitgeven en de trainer op zijn wenken bedienen, om diezelfde trainer dan buiten te smijten eens die transferperiode gesloten is.

Ze hadden beter aan het eind van vorig seizoen al afscheid genomen. Heeft zo al aan kapitaalsvernietiging gedaan door de wijze waarop hij met Lukaku is om gegaan.
Nuja had lukaku wat verstand had hij dees toch kunnen aanvoelen? De platte mus had moeten doorbijten en blijven..
 
Het ontslag kan Tuchel kan ik ergens wel begrijpen, maar vlak nadat je een hoop geld hebt gespendeerd aan spelers speciaal voor zijn systeem slaat natuurlijk wel nergens op. Nu zijn ze eigenlijk verplicht om een coach te halen met een soortgelijk systeem of je kan in de winter weer een deel nieuwe spelers halen bij wijze van spreke.

Los daarvan hebben ze aanvallend ook gewoon te weinig stootkracht. Uw twee spitsen verpatsen en dan routinier waarvan het beste er toch wel vanaf is in de plaats halen is om problemen vragen imo.
 
Ik kijk gewoon ook liever opt gemak in mijnen zetel tegenwoordig. Oud worden zeker ...
Hier niet. Nog 2 maanden en ben er 38 en nog steeds 's morgensvroeg met plezier uit bed voor een awayday. Maar om te gaan werken ooh maar dan probeer ik nog ff te draaien :)

Scheelt wel dat ik alleenstaand ben en dus geen familiale/gezins verplichtingen.
Beklaag het me enkel af en toe de dag/dagen erna :p

Hoor het mij nog zeggen na Sevilla away vorig seizoen: volgende keer blijf ik thuis, al dat tsjolen kheb het gehad.
Loting nog maar gedaan en al zitten sturen van jah we zijn weg zeker?
Nu ook alweer bezig met alles te regelen voor naar Boekarest te gaan.

Nu snap wel dat het soms aangenamer is van gewoon rustig thuis te zien.
 
Hier niet. Nog 2 maanden en ben er 38 en nog steeds 's morgensvroeg met plezier uit bed voor een awayday. Maar om te gaan werken ooh maar dan probeer ik nog ff te draaien :)

Scheelt wel dat ik alleenstaand ben en dus geen familiale/gezins verplichtingen.
Beklaag het me enkel af en toe de dag/dagen erna :p

Hoor het mij nog zeggen na Sevilla away vorig seizoen: volgende keer blijf ik thuis, al dat tsjolen kheb het gehad.
Loting nog maar gedaan en al zitten sturen van jah we zijn weg zeker?
Nu ook alweer bezig met alles te regelen voor naar Boekarest te gaan.

Nu snap wel dat het soms aangenamer is van gewoon rustig thuis te zien.
Ik weet dat ge niet voor de cultuur gaat, maar eigenlijk moet het paleis van Nicolae Ceaușescu zien.
 
Ik weet dat ge niet voor de cultuur gaat, maar eigenlijk moet het paleis van Nicolae Ceaușescu zien.
awel, we hadden het er in de whatsapp over vandaag dat we dat eigenlijk wel eens willen zien met een paar.
Probeer ook steeds wel toch iet van de stad gezien te hebben.

Wordt dus vermoedelijk het eerste dat we doen want vanaf we die irish pub binnen geraken zal er niet veel meer van in huis komen.
 
awel, we hadden het er in de whatsapp over vandaag dat we dat eigenlijk wel eens willen zien met een paar.
Probeer ook steeds wel toch iet van de stad gezien te hebben.

Wordt dus vermoedelijk het eerste dat we doen want vanaf we die irish pub binnen geraken zal er niet veel meer van in huis komen.
Kan het alleen maar aanraden. Dik de moeite.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan