UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoezo ben je 10h kwijt aan vervoer? We wonen toch in Belgie en niet in Duitsland ofzo? Anderlecht is dan nog volle bak centraal in Belgie, pakt anderhalf uur om daar te geraken met de auto. Dat is 16h thuis vertrekken, 18h match. 22h thuis. Nog altijd ne serieuzen trip, daar niet van, maar bon, zelf gekozen om als inwoner van Heusden-Zolder voor Anderlecht te gaan supporteren natuurlijk.
Ik ben voor Brugge met de bus toch ook 8 tot 9 uur in totaal weg. Bus vertrekt goed op voorhand want als het eens nipt is hoort zo een supportersclub dat weken aan het stuk dat ze beter wat vroeger vertrekken. Na de match sta je zeker nog een uur op de besparing vast. Dan is het aanschuiven op de E40, bij goed weer nog meer door de dagjestoeristen.

Daarbij ben ik wel blij dat we de komende weken meer op zaterdag of vrijdag gaan spelen waardoor niet heel de zondag eraan is.
 
awel, we hadden het er in de whatsapp over vandaag dat we dat eigenlijk wel eens willen zien met een paar.
Probeer ook steeds wel toch iet van de stad gezien te hebben.

Wordt dus vermoedelijk het eerste dat we doen want vanaf we die irish pub binnen geraken zal er niet veel meer van in huis komen.
Nog maar 1 Europese away gedaan, maar toch herken ik het... In Manchester, na uren op de bus te zitten was het van toch van, straks es toerke doen maar eerst iets drinken... Het bleef bij "iets" drinken :biglaugh:
 
Nog maar 1 Europese away gedaan, maar toch herken ik het... In Manchester, na uren op de bus te zitten was het van toch van, straks es toerke doen maar eerst iets drinken... Het bleef bij "iets" drinken :biglaugh:
We ging in Sevilla dit jaar een rondrit doen met zo'n toeristenbus (dag na de match).
We voelen een druppel regen en voor we het wisten zaten we rustig iets te drinken en belanden we 12u later in 1 of ander gare dancing
 
Visser die FC Barcelona - Viktoria Plzn fluit. Hoe komt het dat die in godsnaam Europees mag fluiten?!?
 
Leverkussen heeft niet veel nodig om kansen te krijgen, gaat nog opletten worden. Maar we staan wel goed te spelen en iedereen doet zijn taken heel goed, Onyedika ook al een topper zo te zien.
 
Focus houden vanachter idd, en niet op de counter lopen, want ze komen er rap uit.
 
Leverkussen heeft niet veel nodig om kansen te krijgen, gaat nog opletten worden. Maar we staan wel goed te spelen en iedereen doet zijn taken heel goed, Onyedika ook al een topper zo te zien.
Alle nieuwkomers doen het goed momenteel.

En Mignolet terug met belangrijke redding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan