Champions League 2022 - 2023 Kwalificaties

Ik zie eigenlijk bijna geen mogelijkheden om zelfs maar derde te worden dit seizoen. Letterlijk elke ploeg in die andere poules is op papier beter dan ons. Vaak zitten er wel een paar zwakke broertjes in poule 3 maar nu zie ik het echt niet. Moeten we al meerdere keren serieus stunten.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie eigenlijk bijna geen mogelijkheden om zelfs maar derde te worden dit seizoen. Letterlijk elke ploeg in die andere poulers is op papier beter dan ons. Vaak zitten er wel een paar zwakke broertjes in poule 3 maar nu zie ik het echt niet. Moeten we al meerdere keren serieus stunten.
Ergens logisch hè. Je bent de op 3 na zwakste ploeg van al de teams die deelnemen volgens UEFA punten
 
Vorige seizoenen had ik wel altijd iets van... Oke, Zenit, Galatasaray of Lazio rapen we wel iets tegen.
Nu heb ik dat gevoel bij eigenlijk geen enkele ploeg. Sjakthar? Frankfurt?
Donets zeker wel. Al die spelers zijn bijna weg door de oorlog hè. Zag je ook kiev tegen Benfica. Als je die treft kan het niet beter zijn. Frankfurt is een sterke ploeg, anders win je geen Europa League.
 
Ajax, Liverpool en Dortmund zou mooie poule zijn voor Brugge.
't is niet dat die veel punten gaan pakken, dus doe dan maar leuke wedstrijden.
 
Donets zeker wel. Al die spelers zijn bijna weg door de oorlog hè. Zag je ook kiev tegen Benfica. Als je die treft kan het niet beter zijn. Frankfurt is een sterke ploeg, anders win je geen Europa League.
Nee maar als je ze tegen Real en Bayern bezig zag zie je wel mogelijkheden natuurlijk.

Geef mij maar Bayern, Liverpool, Napoli trouwens
 
Ik zie eigenlijk bijna geen mogelijkheden om zelfs maar derde te worden dit seizoen. Letterlijk elke ploeg in die andere poulers is op papier beter dan ons. Vaak zitten er wel een paar zwakke broertjes in poule 3 maar nu zie ik het echt niet. Moeten we al meerdere keren serieus stunten.
Zelfde gevoel hier, doe dus maar mooie namen want weinig haalbaar tussen als je realistisch bent.

AC Milan zou tof zijn om CDK eens tegen ons te zien spelen, Ajax mag ook altijd, die Hollanders onderschatten ons sowieso!
 
Sporting is volgens mij nog haalbaar hoor. Ja op papier veel sterker, maar die zijn nog steeds niet het sporting van weleer hoor.
 
Zelfde gevoel hier, doe dus maar mooie namen want weinig haalbaar tussen als je realistisch bent.

AC Milan zou tof zijn om CDK eens tegen ons te zien spelen, Ajax mag ook altijd, die Hollanders onderschatten ons sowieso!
Ik ga ervanuit dat Schreuder de kwaliteiten van Brugge wel kan inschatten :unsure: .
 
Ik ga ervanuit dat Schreuder de kwaliteiten van Brugge wel kan inschatten :unsure: .
't zijn toch de spelers op 't veld die het moeten doen -> hoe vaak hebben we omgekeerd al niet gezien dat Club veel te nonchalant aan een match begint tegen een "mindere" tegenstander?
 
Ajax is Europees toch altijd op de afspraak denk ik.

Maar zoals iemand hier al zei, het is ook onze eigen competitiestart die me wat zorgen baart voor de CL.
+ dat we nog bezig zijn met kopen/verkopen van spelers.
 
't zijn toch de spelers op 't veld die het moeten doen -> hoe vaak hebben we omgekeerd al niet gezien dat Club veel te nonchalant aan een match begint tegen een "mindere" tegenstander?
Ajax ook hoor, maar de CL is toch anders heb ik de indruk.
 
De kalender zou pas 'ten laatste zaterdag' worden bekendgemaakt. Wordt plezant als eerst een uitmatch is om alles in orde te krijgen tegen de 6e.
 
Terug
Bovenaan