Europees Voetbal Champions League 2022 - 2023 Kwalificaties

Alsof zo'n Teuma veel beter is dan een Kums of Neto, zo'n speciale speler vind ik dat niet.

En Union zit hier te klungelen met Adingra en Vanzeir, terwijl jullie Moses Simon, prime Laurent Depoitre & Danijel Milicevic hadden. Kom kom, beetje serieus blijven aub.
Nochtans door een stelletje supporters hier zeer matige spelers genoemd (toen ook). En ook het lachertje met mijn post ;)
 
Ben nu wel benieuwd of ik ergens de marktwaarde van Gent in dat jaar kan vinden. Geen idee of dat ook 32 miljoen was zoals Union nu. Maar een Tuema en Lapossin liep er alleszins in Gent niet rond neen.
We beginnen weer te overhypen. Neto, Kums, Milicevic, Moses Simon, Depoitre, Foket en Asare toen op een erg hoog niveau. Om over het verschil Sels-Moris maar te zwijgen zeker? De marktwaarde van Gent was toen +/- 55 miljoen euro, volgens transfermarkt.

Daar zat zeker in de breedte wel wat meer in hoor. Hier moeten ze Guillaume François inbrengen.
 
We beginnen weer te overhypen. Neto, Kums, Milicevic, Moses Simon, Depoitre, Foket en Asare toen op een erg hoog niveau. Om over het verschil Sels-Moris maar te zwijgen zeker? De marktwaarde van Gent was toen +/- 55 miljoen euro, volgens transfermarkt.

Daar zat zeker in de breedte wel wat meer in hoor. Hier moeten ze Guillaume François inbrengen.
72 miljoen zelfs ;-)
 
Fuck gasten, of je nu met 6-0 verliest of met 3-0 whatever. Toon eens wat ballen.

T'is nu niet dat jullie favoriet zijn tegen de Rangers. Men speelt alsof het een ramp is om deze match te verliezen.
Neen de manier waarop is ...
 
Oef, paniekje. Wat spijtig, te nerveus om de trekker te overhalen. Belgisch complex. Vorige pot Vanzeir die de doodsteek niet kon uitdelen en nu dit kansje niet binnenperen. Dat is ook wel een beetje logisch voor zo een groen ploegje.
 
Champions League is toch ook gewoon te hoog gegrepen voor Union. Het zou al een wonder zijn geweest mochten die een ploeg als Rangers hebben uitgeschakeld. Al is het natuurlijk wel enorm zuur dat het door die stomme blunders is, dat hands bij die penalty, hoe kunt ge dat daar nu doen op dit niveau, echt onbegrijpelijk.
 
Champions League is toch ook gewoon te hoog gegrepen voor Union. Het zou al een wonder zijn geweest mochten die een ploeg als Rangers hebben uitgeschakeld. Al is het natuurlijk wel enorm zuur dat het door die stomme blunders is, dat hands bij die penalty, hoe kunt ge dat daar nu doen op dit niveau, echt onbegrijpelijk.
een wonder zou ik het niet noemen. Rangers zijn gewoon echt zwak. Hadden de hulp nodig van Union om hier 3-0 te winnen.

Soit beide ploegen zijn te plat voor de CL
 
In het grote plaatje is het wel niet erg dat Union de EL ingaat nee. Naar de CL om elke keer fenomenaal op hun kloten te krijgen helpt ons niet zo fel.
 
een wonder zou ik het niet noemen. Rangers zijn gewoon echt zwak. Hadden de hulp nodig van Union om hier 3-0 te winnen.

Soit beide ploegen zijn te plat voor de CL
Mja, die waren finalist in de EL vorig jaar, zelfs al zou die hun kern nu verzwakt zijn (geen idee of het zo is), dat is een ploeg met Europese ervaring.
 
Terug
Bovenaan