Buitenlands voetbal 2023-2024 / Eredivisie / Ligue 1 / Bundesliga / Serie A / …

De match van Frankrijk tegen Zwitserland op Euro 2020 typeert zijn persoon wel. Veel show, een wereldgoal maken, nog meer show om dan het deksel op de neus te krijgen.
Was voor mij oprecht een van de meest walgelijke momentjes van het voetbal en inderdaad typerend voor Pogba. Fenomenale voetballer, versatiel, snel, sterk, goed schot, degelijke passing, goede dribbel, deftig inzicht, ... Maar enkel voor Frankrijk maakte hij écht zijn truitje nat en ging hij altijd voluit. En in die bewuste wedstrijd knakte dat laatste ook nog. Eindelijk was ie die nutteloze clown op het veld voor Frankrijk, gewoon motivatie voor de tegenstander.

Bij United vertrokken met slaande deuren (ok, begrijpelijk want Ferguson was eerder backs op het middenveld aan het zetten dan Pogba), dan bij Juve het mooie weer gemaakt bij de (veruit) sterkste ploeg van de competitie. Terug naar United voor een eigenlijk te verantwoorden bedrag op dat moment en vervolgens volledig verzeild geraakt in welke kleuren zijn haar gingen zijn ipv gewoon keihard teblijven gaan. Het was edcht vreselijk om te zien soms. Flarden genialiteit om dan 80% van de tijd zijn eigen ding te doen en alles behalve zijn rol op het veld deftig uit te oefenen. Een seizoentje waar hij de goals uit een toverhoed trok in matchen waar hij voor de rest vaak kut speelde en dus nog steeds niet veel nut had.

En als ie dan een blauw truitje aanhad was het pure concentratie, constant 110% intensiteit, ploegmaats stuwend, modelprof, ... Echt vreselijk.

Nuja, hij heeft een familie en omgeving met enorm veel afleidingen en kankers daar in vervat. Maar het blijft van buitenaf een van de meest frustrerende spelers aller tijden als United fan zijnde.

Die kerel heeft het hoogst haalbare in de wereld bereikt als dragende speler en toch wordt ie quasi unaniem gezien als een weust, dat spreekt boekdelen. Doodzonde. Maar goed, hij gaat vanavond geen droge spaghetti eten met tranen als garnituur omdat ik dat vind.
 
https://sporza.be/nl/matches/voetba...t-speelt-hij-niet-meer-bij-ons~1689598023222/

Toch maar een vreemde uitleg vind ik. Je hebt volgend seizoen een hele voorbereiding + in het geval van PSG zelfs nog het eerste deel van volgend seizoen om dat gewoon te worden. Mocht hij nu als uitleg geven dat het is om hem te sparen om nog één keer proberen te knallen in de CL met hem, zou ik het veel logischer vinden.

Komt bij mij dus eerder over als consignes vanuit het bestuur en niet in het minst Nasser zelf.
 
Clement gisteren voor het eerst in heel lang verloren met Rangers dus konden de koppositie verspelen, maar kijk, Celtic mist een penalty, krijgt rood en daarna een penalty tegen waardoor het er niet naar uitziet dat ze de leiding gaan overnemen.
 
Clement gisteren voor het eerst in heel lang verloren met Rangers dus konden de koppositie verspelen, maar kijk, Celtic mist een penalty, krijgt rood en daarna een penalty tegen waardoor het er niet naar uitziet dat ze de leiding gaan overnemen.
2-0 verloren, Rangers blijft op kop.

Leverkusen trouwens al 10 punten voorsprong ondertussen.
 
Begin vorig jaar besliste de federatie om botscans te laten uitvoeren voor de kwalificatiereeks van de Afrika Cup voor spelers onder de 17 jaar. Uiteindelijk moest hij 21 van de 30 spelers uit de selectie zetten, omdat ze ouder bleken te zijn dan ze beweerden. Nadien bleken ook elf opgeroepen vervangers te oud om voor het team te spelen.
Das ook niet weinig
 
Zou weer typisch Dortmund zijn om 0-2 voor te komen op Bayern en alsnog gelijk te spelen...

Ok, afgekeurd gelukkig. Zou dan kat int bakkie moeten wezen.
 
Terug
Bovenaan