Buitenlands voetbal 2023-2024 / Eredivisie / Ligue 1 / Bundesliga / Serie A / …

Mannekes, Kane is echt de belichaming van Spurs en krijgt het in zijn eerste seizoen voor elkaar om van Bayern het Duitse Spurs te maken.
Nu, serieus, Bayern hun manier van omgaan met coaches de laatste jaren en hun transferpolitiek zijn gewoon niet zo heel goed, voeg daar aan toe dat Xabi Alonso gewoon echt een steengoede job doet bij Leverkusen en dan krijg je dit, ik juich het in ieder geval wel toe en gun het Leverkusen wel.
 
Tuchel heeft mij nog nooit overtuigd eerlijk gezegd.
Tuchel is imo een typische 'toernooi-coach'. Of hoe moet ik dat juist noemen. Kan zich geweldig aanpassen aan de tegenstanders in wedstrijd met rechtstreekse uitschakeling zoals hij al bewezen heeft in de CL met Chelsea en PSG. Het is ook geen toeval dat PSG juist met hem hun enige finale van de CL heeft gehaald. Echter is het absoluut geen coach die op langere termijn iets kan neerzetten met een bepaalde club. Heeft op den duur ook altijd wel mot met het bestuur en/of meerdere spelers. :unsure:
 
Dit weekend naar Dresden. Benieuwd om het daar eens te zien en doen.

Ook al even geleden dat ik nog eens een match bij de oosterburen bezocht. Vind het er wel aangenaam zeker als je ziet hoe de sfeer in Engeland er op achteruit gegaan is.
 
Tuchel is imo een typische 'toernooi-coach'. Of hoe moet ik dat juist noemen. Kan zich geweldig aanpassen aan de tegenstanders in wedstrijd met rechtstreekse uitschakeling zoals hij al bewezen heeft in de CL met Chelsea en PSG. Het is ook geen toeval dat PSG juist met hem hun enige finale van de CL heeft gehaald. Echter is het absoluut geen coach die op langere termijn iets kan neerzetten met een bepaalde club. Heeft op den duur ook altijd wel mot met het bestuur en/of meerdere spelers. :unsure:
Ik vond het vooral frappant hoe hij met Lukaku als enige spits in de kern niet rond hem ging spelen maar gewoon elke pot aanmodderde en Lukaku kut gebruikte.

Dat is gewoon niet slim, ook al was Lukaku jouw aankoop niet.
 
Ik moest ineens terugdenken aan Capuano. Ik denk dat die naam wel een belletje doet rinkelen bij heel wat users hier, maar voor zij die het even niet meer weten: Capuano was die absolute mafkees die een paar maanden weken Eupen onder zijn hoede heeft gehad. Eens op transfermarkt gekeken waar die overal al heeft gezeten in zijn +/- 30jaar lange managercarrière. Soms interesseert me dat, omdat die voetbalbedrijven hier toch vaak geld betalen aan absolute minkunkels. Echt wat een lijst om te bekijken eigenlijk. Veel in de Serie C, vaak nog dezelfde clubs, maar dan af en toe een termijntje van 1 à 5 matchen. Te zot voor woorden :laugh:

Tot zover mijn bijdrage.
 
De match van Frankrijk tegen Zwitserland op Euro 2020 typeert zijn persoon wel. Veel show, een wereldgoal maken, nog meer show om dan het deksel op de neus te krijgen.
 
Terug
Bovenaan