Buitenlands voetbal 2023-2024 / Eredivisie / Ligue 1 / Bundesliga / Serie A / …

Bizarre finale. Qatar vorige editie blijkbaar ook gewonnen.

Afgelopen WK was dat nog met voorsprong het zwakste Aziatisch land. :unsure:
 
Ik ben momenteel tevergeefs beelden aan het zoeken, maar van wat ik al gelezen heb waren twee van de drie erg makkelijk gegeven.

Ik wil voor alle duidelijkheid ook (nog) niks insinueren, maar het is alleszins opvallend te noemen.
Dacht dat ge de match had gezien, daarmee. Was eerder een informatieve vraag.
 
Het sprookje van Leverkusen lijkt wel te blijven duren :love:
Mooi. Zowel Real als Xabi zitten een grote stap naar de titel vandaag. Match made in heaven, da's duidelijk.

Het verbaast mij ook niet trouwens. Leverkusen is op dit moment gewoon een beter elftal dan Bayern.
 
Mooi. Zowel Real als Xabi zitten een grote stap naar de titel vandaag. Match made in heaven, da's duidelijk.

Het verbaast mij ook niet trouwens. Leverkusen is op dit moment gewoon een beter elftal dan Bayern.
Ik had liever het sprookje van Girona gehad dan :unsure:
 
Zalig gewoon van Leverkussen.
Al is het vooral vanwege persoonlijk leedvermaak ten aanzien van Harry Kane dat ik het zo geweldig vind.

Vandaag eens ter voorbereiding naar Dynamo Dresden - Lubeck gekeken. 7-2 😮
Wel lichte om maar niet te zeggen onterechte rode kaart voor Lubeck.
Wedstrijd lag even stil na wat animo vanuit het bezoekersvak.
Wedstrijd begon ook al kwartier later doordat bezoekers nog niet allemaal aanwezig waren vanwege politiecontroles.

Normaal binnen 2 weken richting Dresden voor de topper tegen RW Essen.
Benieuwd, eerste keer dat ik naar trek. Kennis/maat is zot van die ploeg en zijn supporters .
 
Zuur verlies op Heereveen. Vooral omdat we 4de konden worden. Prima reactie ook van Van 't Schip over dat VAR momentje of die bal al dan niet over de lijn was.
 
Zuur verlies op Heereveen. Vooral omdat we 4de konden worden. Prima reactie ook van Van 't Schip over dat VAR momentje of die bal al dan niet over de lijn was.
Sosa echt om bij te bleiten.
Sutalo ook een paar zeer bizarre momenten.

Match die je nooit mag verliezen als je een beetje normaal verdedigt.

De laatste 10 minuten heeft Play Sports zelfs niet uitgezonden. Een even geduld scherm kregen we te zien.
 
Terug
Bovenaan