Buitenlands voetbal 2023-2024 / Eredivisie / Ligue 1 / Bundesliga / Serie A / …

Psv verliest zijn eerste partij van het seizoen, was wel voor de beker. En vorig weekend gelijk gespeeld.
 
Iemand zicht op de prestaties van CDK? Ik krijg via LiveScore wel updates, maar de wedstrijden zelf volg ik niet. Vandaag ook weer 2 assists erbij.
 
Iemand zicht op de prestaties van CDK? Ik krijg via LiveScore wel updates, maar de wedstrijden zelf volg ik niet. Vandaag ook weer 2 assists erbij.
Ik volg hem ook alleen maar via Fotmob, maar qua statistieken lijkt hij wel de juiste keuze gemaakt te hebben door naar Atalanta te gaan. Hopelijk blijft hij dit volhouden tem het EK. Kan een leuke back-up zijn voor de RD.
 
De eerste helft was weer dramatisch. Veel slechte passes. Onze verdediging blijft wel echt een pijnpunt. Begrijp niet waarom Martha blijft staan. Brobbey opnieuw onze redder. Was is die gegroeid dit seizoen. Het ziet niet altijd uit, maar hij scoort zo makkelijk de laatste tijd en gebruikt enorm goed zijn lichaam. Volgende week PSV thuis, dat kan wel iets anders gaan worden. Soit, 3 punten van de derde plaats (AZ speelt morgen nog tegen Heerenveen en Twente tegen Feyenoord). Mooi dat we toch vrij snel zo geklommen zijn in de rangschikking vanaf die 18de plek.
 
De eindronde op de Azie Cup is ook wel waanzin. Je hebt enerzijds twee kwartfinales Tadjikistan vs Jordanie en Qatar vs Oezbekistan, en anderzijds heb je Australie vs Zuid Korea en (wrs) Japan vs Iran :laugh:

Nuja, Z Korea en Japan hebben het laten afweten in de groepsfase natuurlijk en waren allebei 2e geeindigd achter Irak en Bahrein, maar toch. Blijft lachen.
 
Heb helaas de match niet kunnen zijn tegen PSV, maar in de samenvatting hebben we ons toch goed staande kunnen houden. Afgezien van die kopbal op de kruising, hadden we zelfs de betere kansen. Ondanks dat ik het spel nog verre van Ajax-waardig vind, geeft het wel hoop om het seizoen nog enigszins "fatsoenlijk" af te sluiten en misschien wel de CL voorrondes volgend jaar te halen. Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren voor het nieuwe seizoen.
 
Heb helaas de match niet kunnen zijn tegen PSV, maar in de samenvatting hebben we ons toch goed staande kunnen houden. Afgezien van die kopbal op de kruising, hadden we zelfs de betere kansen. Ondanks dat ik het spel nog verre van Ajax-waardig vind, geeft het wel hoop om het seizoen nog enigszins "fatsoenlijk" af te sluiten en misschien wel de CL voorrondes volgend jaar te halen. Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren voor het nieuwe seizoen.
Zeer hoopgevende match. 1-1 zeer terechte uitslag. Goed debuut Henderson. Sterke Brobbey. 2 de helft waren de 2 ploegen wel wat minder, maar laatste 10 minuten konden gerust nog wat goals gevallen zijn langs beide kanten. Op die manier worden we mss zelfs nog 3de. Henderson lijkt op het eerste zicht echt wel de rust en het leiderschap op het middenveld die we echt wel misten.
 
Terug
Bovenaan