Buitenlands voetbal 2023-2024 / Eredivisie / Ligue 1 / Bundesliga / Serie A / …

PSV kampioen, maar die beelden van die man die stomdronken is en een cobra in z'n hand laat ontploffen is het enige wat veel mensen daar van zal bijblijven. Welke idioten pakken zoiets mee naar een voetbalstadion?!
 
Een kameraad van mij heeft een foto doorgestuurd van die zijn hand. Ik werd er echt misselijk van. Die nest hoef ik niet te zien.
 
Heb nu wel al op twitter gezien dat hij die brandende bom zelf opgenomen heeft, de verhalen van iemand die het aan hem gegeven heeft als rookbom zijn gelukkig niet waar. Ook in het stadion was het onderling ambras door de veldbestorming, als je al zolang weet dat je kampioen gaat worden is een veldbestorming ook niet nodig imo.
 
Heb nu wel al op twitter gezien dat hij die brandende bom zelf opgenomen heeft, de verhalen van iemand die het aan hem gegeven heeft als rookbom zijn gelukkig niet waar. Ook in het stadion was het onderling ambras door de veldbestorming, als je al zolang weet dat je kampioen gaat worden is een veldbestorming ook niet nodig imo.
Veldbestormingen zijn mooi. Ge wordt ook niet ieder jaar kampioen. Heerlijk om die emotie te voelen.
 
Veldbestormingen zijn mooi. Ge wordt ook niet ieder jaar kampioen. Heerlijk om die emotie te voelen.
En wat doe je daar dan op dat veld? Belachelijke foto's trekken, spelers ambeteren waardoor de rest van het stadion dat vb. mensen uit de eerste ring, eigenlijk niets staat te doen? En niet mee kan vieren met de spelers? Omdat er een half uur niets meer te zien/beleven valt.
Je voelt al komen dat ik het er helemaal niet mee eens ben, het al meermaals meegemaakt heb de laatste jaren en ik het een enorm egoïstische actie vind.
 
Veldbestormingen zijn mooi. Ge wordt ook niet ieder jaar kampioen. Heerlijk om die emotie te voelen.
Akkoord, maar dan moet er ook emotie zijn, bij PSV was het praktisch gewoon een titel ophalen. Je hebt ploegen die op verplaatsing kampioen spelen en dan de week nadien thuis het veld bestormen.
 
Akkoord, maar dan moet er ook emotie zijn, bij PSV was het praktisch gewoon een titel ophalen. Je hebt ploegen die op verplaatsing kampioen spelen en dan de week nadien thuis het veld bestormen.
Daar kan ik inkomen, maar in 2011 na die thriller tegen Standard was een van de zaligste momenten uit mijn supportersbestaan. Die in 2019 was inderdaad minder.
 
En wat doe je daar dan op dat veld? Belachelijke foto's trekken, spelers ambeteren waardoor de rest van het stadion dat vb. mensen uit de eerste ring, eigenlijk niets staat te doen? En niet mee kan vieren met de spelers? Omdat er een half uur niets meer te zien/beleven valt.
Je voelt al komen dat ik het er helemaal niet mee eens ben, het al meermaals meegemaakt heb de laatste jaren en ik het een enorm egoïstische actie vind.
Ik kan dat begrijpen. In 2011 heb ik er zelf een gedaan. Ik was toen heel emotioneel. Zeker door dat spannend einde met Courtois die nog 3 reddingen deed.
 
Will Still per direct weg bij Reims. Benieuwd waar die terecht gaat komen.
 
Akkoord, maar dan moet er ook emotie zijn, bij PSV was het praktisch gewoon een titel ophalen. Je hebt ploegen die op verplaatsing kampioen spelen en dan de week nadien thuis het veld bestormen.

Beerschot speelde kampioen op Beveren en week erna thuis hebben we het veld bestormd. Dik feestje daar gehad, en de spelers ook.
 
Ik weet niet wie het hilarische moment van Roda vorige week heeft gevolgd, maar zoals je kon verwachten staan ze nu achter tegen Groningen. Daardoor is Groningen nu de ploeg die rechtstreeks zou promoveren. Willem 2, dat wel al promoveert, maar nog geen kampioen is, staat achter. Hierdoor zou Roda nog kampioen kunnen worden, maar met de huidige stand lopen ze de rechtstreekse promotie mis ten koste van hun huidige tegenstander, Groningen. Heerlijke apotheose komt eraan.
 
Een gelijkaardig scenario in Italië.
Como staat 0-1 achter tegen Cosenza en Venezia staat 1-0 voor waardoor Venezia voorlopig over Como wipt en rechtstreeks promoveert naar de Serie A.
 
Ik weet niet wie het hilarische moment van Roda vorige week heeft gevolgd, maar zoals je kon verwachten staan ze nu achter tegen Groningen. Daardoor is Groningen nu de ploeg die rechtstreeks zou promoveren. Willem 2, dat wel al promoveert, maar nog geen kampioen is, staat achter. Hierdoor zou Roda nog kampioen kunnen worden, maar met de huidige stand lopen ze de rechtstreekse promotie mis ten koste van hun huidige tegenstander, Groningen. Heerlijke apotheose komt eraan.
In de euforie van het moment, heeft iemand gezegd tis 2-1 geworden.
Stadion omroeper heeft zonder het te checken omgeroepen. Heb die man gezien deze week bij studio voetbal vandaar dat ik het weet.
 

King Charles is klaar voor de 2 komende finales met Atalanta 😁
Die 1e goal is wel echt dramatisch verdedigd lijkt mij? Precies Mechele in zijn gloriedagen...


On another note...:


:rofl::rofl::rofl:
 
Terug
Bovenaan