Vrtmax werkte niet hierHalverwege viel hier de stream uit dus helaas de overwinning van Vanthourenhout gemist.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vrtmax werkte niet hierHalverwege viel hier de stream uit dus helaas de overwinning van Vanthourenhout gemist.
Op sportief vlak niets en Ruben en Paul bleken het vooral over de lichaamsbouw van Arno The Kid te hebben.
Dan hebt gij 45seconden van de 30minuten gekeken maar? Overdrijven is ook een kunst.
Ik wil even een bubbeltje doorprikken. Bij Van Aert lijkt alles me erop te wijzen dat die gewoon crosst als training, en nooit tot het uiterste gaat. Hij kan mogelijk Van der Poel niet volgen, maar tegen alle andere crossers moet hij volgens mij niet voluit gaan.Naar mijn gevoel rijdt hij beter dan vorig jaar rond deze periode.
Kan mss ook te maken hebben met gisteren, waar hij lang bij een 'mindere' VA bleef.
Laat zijn kopke niet hangen en dat siert hem. Ik gun hem wel die Belgische titel binnenkort.
Beetje overdreven natuurljk.Commentatoren die aan een potje bodyshaming doen. Wereldvreemde gasten.
Odeyn reed gewoon mee met de profs op EK gravel, PJ deed BK mee en heeft iets van 210w gemiddeld gereden dus die kan wel wat fietsen en ook Douwe fietst veelBeetje overdreven natuurljk.
Ze maakte wat toespelingen op zijn gewicht, maar het was nog vrij ludiek.
Al bij al was die turbocross wel nog amusant. Natuurlijk van sommige weet je al op voorhand dat het sportief geen vette zal zijn. Maar toch echt wel geschrokken van Seppe Odeyn, PJ Hannes en vooral Douwe doorduin. De bondscoach kan ook wel nog vrij oké met de crosser rijden.
Bas Tietema was echt wel teleurstelling van de dag. Dat hij niet meer in vorm was oké. Maar je bent prof geweest tot enkele maanden geleden, je hebt een wielerteam en dan moet je average Rob met een ftp van 3,3w/kg voor u laten….
Maar als je dan ziet dan 400k mensen ernaar keken dan weet je toch genoeg. Zo een formule werkt, en mensen willen ook zulke dingen zien. Dat men eerst weigerachtig was is onbegrijpelijk, dit moet je volop faciliteren.

Maar, Eli is wel de best of the rest. Daar doelde ik voornamelijk op.No offense, maar dat is in mijn ogen weinig de verdienste van Iserbyt. Iserbyt is zoals je zegt wel beter dan anders deze tijd van het jaar (vnl. wanneer het opnieuw wat minder koud is), maar ik zou dat niet benoemen als 'Iserbyt kan Van Aert bijhouden'.
Graag elk jaar opnieuw in Diegem (de perfecte mogelijkheid), maar dan met oud-veldrijders / sporters. Twee ronden is perfect en het volk kan dan nog eens een Nys of Vervecken in actie zien, als ze wat dronken zijn.Maar als je dan ziet dan 400k mensen ernaar keken dan weet je toch genoeg. Zo een formule werkt, en mensen willen ook zulke dingen zien. Dat men eerst weigerachtig was is onbegrijpelijk, dit moet je volop faciliteren.
Nys heeft gisteren toch paar rondjes geredenGraag elk jaar opnieuw in Diegem (de perfecte mogelijkheid), maar dan met oud-veldrijders / sporters. Twee ronden is perfect en het volk kan dan nog eens een Nys of Vervecken in actie zien, als ze wat dronken zijn.

Thibau was goed op dreef gisteren. De top-vijf zat er in. Jammer van die val.Nys heeft gisteren toch paar rondjes gereden
Vader Nys wou niet meerijden
.Dat gevoel heb ik ook al een tijdje bij VA.Ik wil even een bubbeltje doorprikken. Bij Van Aert lijkt alles me erop te wijzen dat die gewoon crosst als training, en nooit tot het uiterste gaat. Hij kan mogelijk Van der Poel niet volgen, maar tegen alle andere crossers moet hij volgens mij niet voluit gaan.
In Essen zag je het het meest opvallend, daar hield die een halve cross lang ostentatief in toen hij een gaatje had om dan op een half uur tijd anderhalve minuut voorsprong bijeen te fietsen. Soms had hij bij een aanzet 3 seconden, keek hij om en liet hij Aerts de volgende strook weer aansluiten.
Bij de andere crossen reed hij ofwel vanaf de start een egaal tempo waarbij hij op het einde nog even soepel trapte als in het begin, of bleef hij bij een groepje waarvan hij de beste renners in de slotronde met één versnelling op tien seconden zette. Dan ga je met alle respect niet tot het uiterste. Als je een renner die de finish geroken heeft nog op zo'n afstand kan zetten, heb je meer dan een beetje overschot. En daar is niks mis mee. Voor hem is zich nu amuseren, goed trainen, wat poen scheppen en vooral presteren wanneer het echt telt, dus in Vlaanderen en Roubaix, het belangrijkste
In Antwerpen streed Van Aert zelfs tot de voorlaatste ronde niet eens voor zijn plek, en zette hij in de laatste ronde, na wat achtervolgen (omdat hij door niet te vechten voor een plek eerst meer dan 5 seconden moest goedmaken) Iserbyt op 8 seconden. In Zolder zette hij op nog geen halve ronde van de finish aan, en was het gat eveneens 8 seconden. No offense, maar dat is in mijn ogen weinig de verdienste van Iserbyt. Iserbyt is zoals je zegt wel beter dan anders deze tijd van het jaar (vnl. wanneer het opnieuw wat minder koud is), maar ik zou dat niet benoemen als 'Iserbyt kan Van Aert bijhouden'.
Zelfs de grote drie is om te lachen momenteel. Het is de grote MVDP show.De grote vier toch smakelijk om gelachen (alle respect voor wat Eli doet daar niet van).
Wat Mathieu gisteren liet zien was lachwekkend en dat bedoel ik op een goede manier.
Vijftig jaar terug was er in het wegwielrennen Merckx.
Nu zitten we met VDP in het veldrijden.
Hoeveel zeges heeft hij? 184?
Record is een 400-tal.
Beeld je eens in, dat hij nooit aan wegwielrennen had gedaan...
Als Sven meereed om 20u, dan was het te snel geklonken. Die kerel fietst nog altijd regelmatig en ben ervan overtuigd dat die nog een goed niveau haalt. Beter dan een Nystrom bv..

PJ had gisteren 212wJelle Van Damme ook wel ne zotte gast. Alleen krijg ik het schijt van mensen zonder powermeter of die hun data geheim zetten.
Gewoon delen jongens![]()

Natuurlijk. En zeker niets verkeerd mee....Beetje overdreven natuurljk.
Ze maakte wat toespelingen op zijn gewicht, maar het was nog vrij ludiek.