SomeDude
Banned
Ik las het ook net (van de gravelbike)Eerste profcross die wordt gewonnen op een gravelbike?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik las het ook net (van de gravelbike)Eerste profcross die wordt gewonnen op een gravelbike?
Das geen gravelbike want er hangen geen zakken aan.

Ik heb resepct voor alle crossers, van de eerste tot de laatste, maar het is toch maar een treurig zicht. Afgelopen jaren maakte de grote drie nog een sub-doel van het veld. Dit jaar doen twee van de drie gewoon mee voor de kersteuro's, trainingsprikkel en het plezier. Die derde zal het minimum gedaan hebben om toch niet te arrogant die regenboogtrui te pkken.
En zelfs dan kunnen de piekers amper volgen...
Uiteraard gaat het hier om talenten, mensen met een hoog basisniveau, maar toch. Vind het meer een reality check dan de afgelopen jaren... Zeker als decorvulling van de weg plots wereldbekerwedstrijden begint te winnen. De illusie dat crossers een bepaald niveau behalen is bij mij toch wel weg sinds deze winter.
Maar het is bij momenten spanning en spectakel dus ik blijf kijken!

Anton Ferdinande heeft een cross gewonnen ermee in de States.Rijdt er geen team rond op de Cannondale SuperSix Evo CX, die is quasi identiek aan de gravel variant SE.
Edit: De Schacht-Hens dus, zullen toch al eens ergens een crossje gewonnen hebben vermoed ik.
Anderzijds, VDP deed 1h07 over 7 ronden, 9'30" per ronde dus. Als je na 26! minuten gedubbeld wordt dan mag je je toch afvragen wat zo iemand hier eigenlijk komt doen? Het is toch puur omdat hij uit een ver land komt dan mensen er sympathie voor hebben. Als het een Belg was dan zouden de commentaren wel anders zijn.https://sporza.be/nl/2023/12/27/cos...rtrek-ik-mijn-fout-is-te-groot~1703633168064/
Ik vind dat deze jongen wel heel hard is voor zichzelf, zo erg was het nu toch ook weer niet? Gewoon even niet opgelet en wat in de weggereden van Mathieu. Mag niet gebeuren natuurlijk, maar is menselijk. Uiteindelijk heeft dat geen invloed gehad op Mathieu zijn wedstrijd.
Is misschien hard voor zichzelf, maar heeft toch niets in een professionele wedstrijd te zoeken... Wat gaat die daar nu met supporters wat stil staan, de weg wat gaan blokkeren voor andere renners. Carnaval is in februari he vriend.https://sporza.be/nl/2023/12/27/cos...rtrek-ik-mijn-fout-is-te-groot~1703633168064/
Ik vind dat deze jongen wel heel hard is voor zichzelf, zo erg was het nu toch ook weer niet? Gewoon even niet opgelet en wat in de weggereden van Mathieu. Mag niet gebeuren natuurlijk, maar is menselijk. Uiteindelijk heeft dat geen invloed gehad op Mathieu zijn wedstrijd.
Nys
Decorvulling in het veld en dat kan dan af en toe heel mooi presteren op de weg![]()
Lander Loockx ook danRijdt er geen team rond op de Cannondale SuperSix Evo CX, die is quasi identiek aan de gravel variant SE.
Edit: De Schacht-Hens dus, zullen toch al eens ergens een crossje gewonnen hebben vermoed ik.
Jij vergeet wel heel snel!
We mogen ook niet vergeten dat die jongen 21 is en zijn focus niet op het veld ligt.
Maar hij wist wel al driemaal te winnen in dit seizoen, en toch op indrukwekkende wijze. En de echte crossers waren toen ook nog heel fris.
Een Michael Vanthourenhout die al driemaal moet opgeven dit seizoen, dat is pas schrijnend.
het is niet omdat iemand niet altijd meestrijdt voor overwinningen (bij topwedstrijden) dat het decorvulling is. Je hebt meer dan gelijk 
Naar mijn gevoel rijdt hij beter dan vorig jaar rond deze periode.Iserbyt is eigenlijk de enige crosser die nog een deftig niveau haalt.
Commentatoren die aan een potje bodyshaming doen. Wereldvreemde gasten.Ik denk dat de Turbo cross van vnv straks het hoogtepunt wordt van het seizoen. Nog geen enkele cross gezien maar deze wordt het!
Wat is er gebeurd?