Veldritseizoen 2023 - 2024

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klieft zo goed door het zand. Maar dat kan enkel als je wat overschot hebt zoals Wout zegt. Als die zijn vormpijl nog scherper kan maken tegen het voorjaar dan weet ik (zonder pech/ongelukken) de winnaar van RVV en PR al.

Klieft zo goed door het zand. Maar dat kan enkel als je wat overschot hebt zoals Wout zegt. Als die zijn vormpijl nog scherper kan maken tegen het voorjaar dan weet ik (zonder pech/ongelukken) de winnaar van RVV en PR al.
Gaan we nu de winnaar van RVV / PR al aanduiden op basis van een veldritcross?

Gaan we nu de winnaar van RVV / PR al aanduiden op basis van een veldritcross?
Ik denk dat hij eerder bedoelt dat als MVDP met een goede voorbereiding start aan de RVV, dat hij dan gewoon wint. Alleen Pogacar maakt kans maar die doet niet mee. MVDP is gewoon beter dan VA op die korte hellingen en dat zeg ik als VA fan. Voor PR gaat het volgens mij spannender zijn, daar gaat het meer op.

Ik denk dat hij eerder bedoelt dat als MVDP met een goede voorbereiding start aan de RVV, dat hij dan gewoon wint. Alleen Pogacar maakt kans maar die doet niet mee. MVDP is gewoon beter dan VA op die korte hellingen en dat zeg ik als VA fan. Voor PR gaat het volgens mij spannender zijn, daar gaat het meer op.
RVV is zonder pech volgens mij inderdaad weer voor VDP. Maar je weet dat nooit 100% zeker he.

Zonder die lekke band van VA had het tenminste een sprintje geweest met VDP tijdens PR 2023.
En dan was er dat WK 2017 in het veldrijden toen VA won omdat VDP maar liefst 4 lek reed.
Pech hoort erbij.

Uiteraard, maar ik vind dat gewoon een vreemde uitspraak om dat vlak na een overwinning in het veld te zeggen.

Ik heb VDP ook al door het ijs weten zakken, zie maar WK 2019. Eigenlijk heb ik VDP zijn programma voor 2024 nog niet goed bekeken.

Niet vergeten over wat een geweldige ploeg van aert beschikt. In de topklassiekers kwam het er bij Jumbo de laatste jaren nog niet uit maar als ze er nu wel in slagen om Benoot, van Baarle en Laporte op topniveau te krijgen op de dag vd Ronde. Dan heeft vdp toch een probleem, ook al is hij op papier de sterkste.

Het probleem voor van Aert kan dan zijn dat Vdp liever van Baarle laat rijden, maar dat is dan weer een andere kwestie 🙂

Uiteraard, maar ik vind dat gewoon een vreemde uitspraak om dat vlak na een overwinning in het veld te zeggen.
Dat is het ook. Vorig jaar heeft van Aert Van der Poel omzeggens van het kastje naar de muur gereden in de cross, om het er dan gewoon tegen af te leggen op het WK en de klassiekers op de weg. Dat soort conclusies valt hier gewoon niet uit te trekken.

Het probleem voor van Aert kan dan zijn dat Vdp liever van Baarle laat rijden, maar dat is dan weer een andere kwestie 🙂

Dat denk ik nog dat het grootste probleem is.
MVDP zal zelf willen winnen, maar zal er ook als de koers zo uitdraait snel vrede mee hebben dat iemand anders wint.
Maar die andere persoon mag zeker niet WVA zijn, dan rijdt hij zich nog liever in de vernieling.

MVDP mist de echte tophelpers die WVA wel heeft. Maar hij heeft wel al meermaals bewezen dat hij die niet nodig heeft om te winnen.

Dat denk ik nog dat het grootste probleem is.
MVDP zal zelf willen winnen, maar zal er ook als de koers zo uitdraait snel vrede mee hebben dat iemand anders wint.
Maar die andere persoon mag zeker niet WVA zijn, dan rijdt hij zich nog liever in de vernieling.

MVDP mist de echte tophelpers die WVA wel heeft. Maar hij heeft wel al meermaals bewezen dat hij die niet nodig heeft om te winnen.
Wil wel eens zien wat Jasper Philipsen dit jaar kan in PR

Maar hoop natuurlijk op WVA

Ik heb VDP ook al door het ijs weten zakken, zie maar WK 2019. Eigenlijk heb ik VDP zijn programma voor 2024 nog niet goed bekeken.
Toen was het koud door de regenval en vergeten te eten.
Intussen heeft hij geleerd van dat én hij zal fris genoeg starten na zijn veldritwinter, waarin hij zich niet teveel zorgen hoeft te maken op het WK.

De blitse auto heeft hij al, nu nog een paar mooie outfits en dan hoort hij bij de absolute wereldtop
yjZu7Aa.png
Cristiano-Ronaldos-Summery-Louis-Vuitton-Monogram-Look.jpg
https%3A%2F%2Fstatic.standaard.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2022%2F11%2F04%2F845dae33-91ea-409c-8411-601c2254d0df.jpg

Echt niets aan te zien, dit veldrijden. Als Van Aert er zich niet op toelegt, is het pure dominantie van MVDP. Pokkesaai en schrijnend voor de andere coereurtjes.

Positief verrast door de nieuwe Sporza-reporter Caro. Nog een paar jaar langs het parcours goede vragen stellen zoals vandaag en dan hopelijk het stokje overnemen van Van Gucht in de commentaarcabine.

Echt niets aan te zien, dit veldrijden. Als Van Aert er zich niet op toelegt, is het pure dominantie van MVDP. Pokkesaai en schrijnend voor de andere coereurtjes.
We moeten ook wel rekening houden dat we het hier hebben over een kerel die al sinds hij klein was op de crossfiets zat, samen met de papa het veld in trok. Dit is zijn terrein.
Tel daarbij op dat dit ook de kerel is die wereldkampioen op de weg is, tweemaal winnaar de ronde, winnaar MSR en winnaar P-R. De beste eendagsrenner van 2023.
Dat is ook geen grote schande dat je die moet laten rijden.

Er is ook nog WVA en Pidcock ook. Het is niet gezegd dat WVA tweede wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan