Veldritseizoen 2023 - 2024

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja

Ik vind dat zielig en uiteraard niets met supporteren te maken
Of da's een bende zatte vrienden die na hun 11e pint deze middag denken de allergrappigsten aanwezig te zijn. Moet je toch niet te veel achter zoeken? Zo lang er geen bekers in het rond vliegen hoort dat er allemaal wel bij.

Ja

Ik vind dat zielig en uiteraard niets met supporteren te maken

Aangezien de slogan van de grootste partij van Vlaanderen "Eerst onze mensen" is, verschiet ik daar niet van :unsure:

Heb de laatste ronde gemist maar straf dat Pidcock nog tweede geëindigd is, gaf maar een matige indruk doorheen de wedstrijd.

Foutje van Eli ook in de laatste ronde.
Maar denk wel door de druk die Pidcock had gezet. Ging er stevig tegenaan de laatste ronde.

Aangezien de slogan van de grootste partij van Vlaanderen "Eerst onze mensen" is, verschiet ik daar niet van :unsure:

Heb de laatste ronde gemist maar straf dat Pidcock nog tweede geëindigd is, gaf maar een matige indruk doorheen de wedstrijd.
Dan helemaal want WVA is ook een halve Hollander :unsure:

Wetende dat Pidcock van op de 2e of 3e rij startte en zich niet specifiek had toegelegd op deze cross toch een goed resultaat. Deze middag zie ik hem sowieso heersen op de citadel.

En wie zit er in de eerste bocht weeral op kop. Mathieu, met in zijn wiel Wout. Ze moeten zelfs niet allebei op de eerste rij starten. :love:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan