Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan achteraf komen ze af met zie je wel de vaccinaties werken, terwijl het het virus zelf is dat minder ziek maakt.
Welke onwaarheden ?Nogmaals: stop met onwaarheden neer te pennen die op niets gebaseerd zijn. De vaccins werken wel degelijk.
Daarnaast: post in het juiste topic. Dit topic dient daar niet voor.
Dat een virus minder ziek maakt dan een vaccin.Welke onwaarheden ?
Hè ? Waar zeg ik datDat een virus minder ziek maakt dan een vaccin.
Hè ? Waar zeg ik dat
En dan achteraf komen ze af met zie je wel de vaccinaties werken, terwijl het het virus zelf is dat minder ziek maakt.
Ik lees maar wat jij typt hoor. Jij spreekt over 'het virus', nergens over die of die variant.Ik zeg alleen dat Omikron minder ziek maakt. Nergens dat een virus minder ziek maakt dan een vaccin. Jij leest ook wat je wil.
De enige leugen hier is dat een boostershot langere immuniteit geeft dan een natuurlijke immuniteit na besmetting.
En sorry voor het verkeerde topic.
Als je nu nog een bron geeft voor die claim dat natuurlijke immuniteit langer duurt komen we er mss.Als je nu nog leert in de context lezen van mijn hele bericht dan komen we er mss.
Als je nu nog een bron geeft voor die claim dat natuurlijke immuniteit langer duurt komen we er mss.
Goed nieuws uit de UK
Booster werkt zeer goed om oudere mensen (+65) uit de kliniek te houden, ook na drie maanden: 90% bescherming tegen hospitalisatie. Met twee dosissen is de bescherming tegen hospitalisatie na 3 maand maar 70% (en daalt verder naar 50% na 6 maanden).
We zien nu een eerste serie Europese landen overgaan op vaccinatieverplichting voor 60+ of 65+, onder meer Italië en Griekenland. Dat lijkt me een goede zaak.
Kritische stemmen tegen vaccinatie?Vaccinatieverplichting is helemaal geen goede zaak. Hopelijk proberen ze dat hier nooit in te voeren en schaft men dat CST gedoe zo snel mogelijk weer af. Of willen we binnenkort allemaal om de 6 maanden een spuitje gaan halen? Ik ben blij dat er steeds meer kritische stemmen gehoord worden, want deze fixatie op vaccinaties is echt niet normaal meer.
Ieder mensen met een normaal verstandelijk vermogen begrijpt dat er twee manieren zijn om deze pandemie achter ons te latenVaccinatieverplichting is helemaal geen goede zaak. Hopelijk proberen ze dat hier nooit in te voeren en schaft men dat CST gedoe zo snel mogelijk weer af. Of willen we binnenkort allemaal om de 6 maanden een spuitje gaan halen? Ik ben blij dat er steeds meer kritische stemmen gehoord worden, want deze fixatie op vaccinaties is echt niet normaal meer.
Kritische stemmen tegen de vaccinatie-fixatie. Ik heb geen andere term in gedachten wanneer er mensen spreken over een 2G- of 1G-beleid, hoewel daar wetenschappelijk geen argumenten voor bestaan.Kritische stemmen tegen vaccinatie?
1. Ik denk dat de meeste risicopatiënten stonden te springen voor hun vaccinatie. De minderheid die overblijft kan dus niet zo'n grote druk op de zorg uitoefenen. Een verplichting is dus niet aan de orde.Ieder mensen met een normaal verstandelijk vermogen begrijpt dat er twee manieren zijn om deze pandemie achter ons te laten
Dus de keuze van vaccinaties te verplichten voor 65+ is gewoon 100% logisch, niet meer of niet minder. En het CST heeft daar niets mee te maken, dat was eigenlijk een onderdeel van strategie 2.
- Er voor zorgen dat risicopatiënten beschermd zijn door vaccinatie, zodat de zorg niet in de problemen komt
- Maatregelen opleggen tov heel de maatschappij, om die risicopatiënten minder kans op besmetting te bezorgen
Dat 1 en 2G beleid is inderdaad gewoon om mensen aan te zetten om zich te vaccineren. Omdat vaccineren op dit moment het efficiëntste is. Het is inderdaad spijtig dat we in 2022 dit soort maatregelen moeten nemen om iets vanzelfsprekend te moeten forceren. Normaal zouden studies en feiten al genoeg moeten zijn.Kritische stemmen tegen de vaccinatie-fixatie. Ik heb geen andere term in gedachten wanneer er mensen spreken over een 2G- of 1G-beleid, hoewel daar wetenschappelijk geen argumenten voor bestaan.
Die zijn er wel. Mensen die niet gevaccineerd zijn zijn een belangrijke reden voor de bezetting op onze ICU. Door die zoveel mogelijk uit het sociale leven te bannen, zorg je ervoor dat er minder van op ICU terecht komen.Kritische stemmen tegen de vaccinatie-fixatie. Ik heb geen andere term in gedachten wanneer er mensen spreken over een 2G- of 1G-beleid, hoewel daar wetenschappelijk geen argumenten voor bestaan.
Ze vormen een meerderheid van de bezetting op ICU, de reden waarom veel mensen nu weer al eens beperkt zagen in hun mogelijkheden1. Ik denk dat de meeste risicopatiënten stonden te springen voor hun vaccinatie. De minderheid die overblijft kan dus niet zo'n grote druk op de zorg uitoefenen. Een verplichting is dus niet aan de orde.
De deltavariant was geen minder ernstige variant. Omicron is minder ernstig, maar er zijn nog andere varianten op komst, gezien de grote viruscirculatie2. Waarom moet de hele maatschappij regels opgelegd krijgen om een minderheidsgroep te beschermen? Met de onzekerheid in het begin kan ik dat nog begrijpen, maar bijna 2 jaar later met een minder ernstige variant kan dat toch niet meer de enige manier zijn?
Die zijn er wel. Mensen die niet gevaccineerd zijn zijn een belangrijke reden voor de bezetting op onze ICU. Door die zoveel mogelijk uit het sociale leven te bannen, zorg je ervoor dat er minder van op ICU terecht komen.
Ze vormen een meerderheid van de bezetting op ICU, de reden waarom veel mensen nu weer al eens beperkt zagen in hun mogelijkheden
De deltavariant was geen minder ernstige variant. Omicron is minder ernstig, maar er zijn nog andere varianten op komst, gezien de grote viruscirculatie
Ik hoor nochtans voldoende mensen die in de zorg werken die het vaccin zelf niet willen nemen omdat zij de voordelen niet zien opwegen tegen de mogelijke nadelen. Luidop zullen ze dit niet zeggen (de ordes treden namelijk voor het eerst in hun leven eens op tegen iets), maar in gesloten kring is dat wat anders. Uiteraard raden ze hun patiënten het vaccin wel aan (volksgezondheid enzo). En voordat iemand erover begint: neen, het zijn geen schoonmakers in een WZC, het zijn apothekers en dokters.Dat 1 en 2G beleid is inderdaad gewoon om mensen aan te zetten om zich te vaccineren. Omdat vaccinaties op dit moment het efficiëntste is. Het is inderdaad spijtig dat we in 2022 dit soort maatregelen moeten nemen om iets vanzelfsprekend te moeten forceren. Normaal zouden studies en feiten al genoeg moeten zijn.