UEFA Europa League 2022-2023

@Wilto Hoe kan je aan tickets geraken? Ik veronderstel dat er in principe voldoende zullen zijn gezien het te doen is in het Anderlecht stadion? Ik heb vieze goesting van eens Europees te gaan zien en supporteren voor Union...
 
@Anderlecht fans, hoe kom je best naar het stadion als je van het Antwerpse komt? Auto naar een parking ergens en dan metro? Of trein + metro?
 
Ik zou gewoon de trein nemen naar centraal en dan metro lijn 5 richting Erasmus en afstappen in Sint-Guido en dan ben je er bijna. Aan uitgang station naar rechts.
 
Met de auto is denk ik de goedkoopste en meest veilige manier de park&ride aan Coovi. Daar kun je dezelfde lijn 5 nemen maar dan omgekeerde kant richting Delta (of Hermann-Debroux als het ene is die door rijdt tot daar), 3 haltes verder al is Sint-Guido.
Straten ruime omgeving van stadion of Westland shopping vind je ook wel plaats als je wat vroeger komt maar vergeet niet je bent in Anderlecht...
 
Leverkusen toch wel te pakken, tegen ons vond ik die een enorm gebrek aan creativiteit hebben, quasi alles kwam van individuele acties van Diaby en Frimpong. Ik weet nu niet of daar in de wintermercto iets is bijgekomen of ze onder Xabi Alonso anders voetballen, maar ik was alleminst onder de indruk.
 
Hou er wel rekening mee dat Florian Wirtz tegen Club Brugge 2x niet meedeed. Die kerel is pas na nieuwjaar terug en lukte weer 2 goals en 6 assists in de 10 wedstrijden die die meedeed. Die was heel goed tegen Monaco bv. Een van de grootste Duitse talenten.
 
Leverkusen toch wel te pakken, tegen ons vond ik die een enorm gebrek aan creativiteit hebben, quasi alles kwam van individuele acties van Diaby en Frimpong. Ik weet nu niet of daar in de wintermercto iets is bijgekomen of ze onder Xabi Alonso anders voetballen, maar ik was alleminst onder de indruk.
De ploeg nu is niet meer te vergelijken met de ploeg toen. Dit zal een moeilijke opdracht worden. Maar met Union weet je nooit.
 
Terug
Bovenaan