UEFA Europa League 2022-2023

Dit is echt geschift he...
Gemeend curieus of ze nog verder kunnen geraken want dit team heeft een veerkracht zoals ik nog niet vaak gezien heb. Met Union ben je nu eens echt nooit klaar oO
 
Wat een heerlijke match, een heerlijke avond alweer. Niemand op onze tribune die op zijn stoeltje zat. Zelfs zonder de bhoys een fantastische sfeer, gewoon iets minder georganiseerde gezangen :LOL: Zij die er niet waren hadden ongelijk.

Maar wat een voetbal hebben we weer gezien... jongens jongens toch. galleryplay in de eerste helft al.
Boniface met die overstapjes, balcontrole, vechtlust, die petit ponts, geweldige zolenwerk, die pass op't einde bij de afgekeurde goal,... ik zei het maanden eerder al maar die gaat echt voor veeeel miljoenen weg. Wat een ongeloofelijke speler. Toen Undav wegging dacht ik, dit wordt nooit meer zo goed.. ik had gelijk... die kerel is beter 😄

Maar ook vanachter en op't midden, amper iets weggegeven. Nooit onder druk gekomen. En in balbezit zo vol vertrouwen. Fantastisch gewoon. Straks de loting. Eerst eens checken hoeveel verlof ik nog heb staan 😅😅😅

ICI ICI C'est Saint Gilles!
 
Doet mij eigenlijk bij moment denken aan het Standard met Witsel-Fellaini-Defour-Mbokani-Onyewu-Dante-Jovanovic

Al was ons budget toen wel wat groter dan dat van Union.
Maar die ploeg was abnormaal goed, een van de betere die België heeft gekend.
 
Terug
Bovenaan