UEFA Europa League 2022-2023

Geen onmogelijke loting, maar toch niet tevreden ze.
We zijn nog altijd de zwakste vd poule hé. Verplaatsing naar Braga... is dan eigenlijk verblijven in Porto. Ambetant om te regelen qua transport.
Malmo is ook niet fijn.

Had liever een Spaanse, Italiaanse of Engelse ploeg gehad.
Je kunt makkelijk de trein nemen van Porto naar Braga, maar ik zou gewoon in Braga slapen. Leuke stad. En sowieso één van de leukste/coolste stadions in Europa :love:
 
Nog nooit geweest. Maar ik denk dat ik naar Braga zal vliegen. Berlijn met de auto en Malmö skippen. Als ik de kalender weet natuurlijk.
Ik heb nog wat verlof staan gelukkig :)
 
't is vreemd, vooral omdat zowat elke Gent supporter het erover eens was dat er eindelijk eens goed gewerkt was in de transferzomer: veel brol buiten en enkele gerichte inkomende transfers zonder Bayat
Tel daar die geweldige defensie van vorig jaar bij en je zou toch kunnen denken dat we konden vlammen dit jaar
Niet dus (en ligt niet alleen aan uitvallen van Tissoudali)

Zondag al meteen veel druk op de wedstrijd tegen die andere ploeg met een Europese kater
Tgoh, goed gewerkt...
Idd veel "brol" buiten, en goeie inkomende transfers
Mààr: zowel Hauge als Hong zitten eerder op een positie waar ge met Kums en Vadis eigenlijk al safe zat (maar die zijn wel degelijk een verbetering), en buiten de halve versterking van Torunariga (is eigenlijk van vorige winter), weer niks verdedigend.
 
Geen onmogelijke loting, maar toch niet tevreden ze.
We zijn nog altijd de zwakste vd poule hé. Verplaatsing naar Braga... is dan eigenlijk verblijven in Porto. Ambetant om te regelen qua transport.
Malmo is ook niet fijn.

Had liever een Spaanse, Italiaanse of Engelse ploeg gehad.
Malmö is toch een leuke stad? Met de wagen tot Kopenhagen en dan de brug/ tunnel tot Malmö. Ideaal
 
Ik ben wel echt jaloers nu ik die aways hoor. Zo een jaar zonder Europees is toch ook niks.

In het verleden o.a. Poznan, Vigo, Liverpool en Salzburg gedaan. Toch altijd mooi.
 
Aangezien ik in Leuven woon, maar een abo gepakt voor de drie thuismatchen van Union (tegen Malmo, Braga en Union Berlijn). Kijk er wel naar uit om enkele Europese matchen live te aanschouwen.
 
Aangezien ik in Leuven woon, maar een abo gepakt voor de drie thuismatchen van Union (tegen Malmo, Braga en Union Berlijn). Kijk er wel naar uit om enkele Europese matchen live te aanschouwen.
Zou ik ook niet laten liggen, zeker met het publiek van Union.
 
Terug
Bovenaan