UEFA Europa League 2022-2023

Kan je nu al zeggen dat Union sowieso overwintert? Ze zouden elke match met meer dan 2 goals moeten verliezen en Malmö moet elke match winnen. Het is niet dat ik het wil jinxen ofzo …
 
Amai, doodziek mijne zetel de match gevolgd. Vooreerst schandalig dat ze da niet op sporza uitzenden. Soit, op Tipik is't zeker ni slechter.

Eerste helft intense duels en 1 keer al gejuicht. Die handsbal van Dante zag ik direct. Die offside veel minder snel 😢
En dan die poeier tegen de lat van Boniface. Geweldige knal.

Na de 1-0 gewoon naar voor. Die overgave om telkens zo snel mogelijk de bal te heroveren 🤩
Daarbij namen we serieus veel risico. Mogen we Moris bedanken dat hij ons in de match houdt. Sporza samenvatting liet de scherpste counter van Braga niet eens zien 🤔.

Op't einde verdediger Kandouss eruit en Nilsson erop & Lapoussin eruit voor Adingra. Wat was me dat😍😍😍
De scènes die ik meekreeg vanop de cafés aan de Parvis st Gillis logen er niet om 😂
ALLEZ L'UNION
 
Laatst bewerkt:
Kan je nu al zeggen dat Union sowieso overwintert? Ze zouden elke match met meer dan 2 goals moeten verliezen en Malmö moet elke match winnen. Het is niet dat ik het wil jinxen ofzo …
Wel met de derde plaats gaan ze conference league in. Dus ik denk dat we al overwinteren, al ben ik zeker dat we nog punten gaan pakken
 
Ah is't?
Ik dacht dat da het vrouwenkanaal was, de vroegere vitaya.
Ik heb hier mijn TV ni geïnstalleerd en stream alles. Maar dan heb je dus geen overzicht. Soit, ik heb alles kunnen zien en die commentaar op tipik is nog wel lachen. Zeer gekleurde blik, zo heb ik het graag. De eerste goal (& assist) van Nilsson vergelijken met goals v PSG 🤣

Die kerel is ook opgevist uit Duitse derde klasse, net zoals ene Undav...

Maar ik heb gisteren dus Anderlecht daarvoor bekeken. Bij momenten een gezapig matchke. En dan zie je een verschil van intensiteit bij USG. Onze mannen vliegen er echt in, ook voor de 2de en derde bal. En hoog op't veld ook. Bij balverlies er meteen achteraan gaan. Als je de bal dan terugwint is't meteen ook gevaarlijker.
Op zich hoef je toch geen 11 grote voetballers te hebben om dat te repliceren in Anderlecht?
 
Wel met de derde plaats gaan ze conference league in. Dus ik denk dat we al overwinteren, al ben ik zeker dat we nog punten gaan pakken
Ik zie Union nog de groep winnen. De overgave waarmee ze spelen, een voorbeeld voor andere clubs.
Braga uit is op papier de moeilijkste (denk ik?) en als je dan een 1-0 nog kan ombuigen. Knap
 
Wel met de derde plaats gaan ze conference league in. Dus ik denk dat we al overwinteren, al ben ik zeker dat we nog punten gaan pakken
de 1e rechtstreeks in de 8e finale
de 2e speelt een barage tegen een 3e uit de CL
en de 3e speelt een barage tegen een 2e uit de Conference League

Dus je overwintert, maar niet automatisch in de 8e finale (behalve als je de groep wint)
 
Terug
Bovenaan