UEFA Europa League 2022-2023

Beschamende prestatie inderdaad. Dat ze het gewoon zeggen dat ze geen goesting hebben e. Die bende verwende kinderen mogen de grootste kutloting krijgen van mij. Laat ze maar eens naar alle uithoeken van Europa reizen.
 
What the hell Gent? Tegen Omonia Nicosia?

En dan heb je Heintje die zegt dat "Omonia veel te sterk is voor ons".


Komaan zeg, alsof dat een Europese topploeg is waar ze nooit van zouden kunnen winnen. Triestig toch.
 
Tja, als je twee keer op je doos krijgt zijn ze inderdaad te sterk. Maar dat zegt meer over de staat van Gent en het Belgisch voetbal dan over Omonia en het Cypriotische voetbal.
 
Misschien moeten we volgend seizoen na Play-off 1 nog een extra Play-off organiseren tussen de eerste vier, zodat ze pas echt Europees kunnen vlammen!
 
't is vreemd, vooral omdat zowat elke Gent supporter het erover eens was dat er eindelijk eens goed gewerkt was in de transferzomer: veel brol buiten en enkele gerichte inkomende transfers zonder Bayat
Tel daar die geweldige defensie van vorig jaar bij en je zou toch kunnen denken dat we konden vlammen dit jaar
Niet dus (en ligt niet alleen aan uitvallen van Tissoudali)

Zondag al meteen veel druk op de wedstrijd tegen die andere ploeg met een Europese kater
 
Tja, als je twee keer op je doos krijgt zijn ze inderdaad te sterk. Maar dat zegt meer over de staat van Gent en het Belgisch voetbal dan over Omonia en het Cypriotische voetbal.
Mja, over de staat van Gent inderdaad, maar ik vind dat Hein zijn en hun eigen tekortkoming zowat wegmoffelt alsof het voor een Belgische subtopper niet mogelijk is te winnen van deze "veel te sterke ploeg". Dat vind ik zever. Ze waren gewoon zwak en het is gewoon triestig dat je 2x zo op uw doos krijgt van een Cypriotische ploeg.
 
Zo meteen de loting 🤩 mijn favoriete loting:
- AS Roma
- Real Sociedad
- Union Berlin


Ik ga gewoon voor leuke bestemmingen 😅 Liever geen Sheriff Tiraspol, Qarabag en Braga.
 
Geen onmogelijke loting, maar toch niet tevreden ze.
We zijn nog altijd de zwakste vd poule hé. Verplaatsing naar Braga... is dan eigenlijk verblijven in Porto. Ambetant om te regelen qua transport.
Malmo is ook niet fijn.

Had liever een Spaanse, Italiaanse of Engelse ploeg gehad.
 
Terug
Bovenaan