UEFA Europa League 2022-2023

Om 3u vertrokken, om half 4 snachts terug thuis.

Veel verkeer en wegenwerken onderweg, maar toch nog ruim op voorhand aangekomen. Met pintjes in de frigobox gaat de tijd sneller.
Om dan aan de BayArena maar 2 poortjes te zien openen waar iedereen één voor één doormoet. Eerste 5 minuten zo gemist.
Redelijk schandalig hoe dat voor zo'n grote club geregeld werd. In Berlijn kon je zo naar binnen.

Voorts dan de match: nog niks herbekeken, maar we voetbalden mooi mee.
Boniface weer zoals we van hem gewoon zijn, de uitblinker van een gewoon goede teamprestatie.
Vanderheyden met weer een idiote gele kaart. Is dus geelgeschorst. Even opgezocht: In de Jupkesleague al 11 en nu in Europa ook al 3 keer geel.
Dat moet er toch wel uit bij die gast als die hogerop wil. Daarnaast wel fantastische gangmaker voor de fans.

Voor de rest had ik toch een dominanter Bayer Leverkusen verwacht. Is toch een ploeg in vorm.

En als die Wirtz 85 miljoen waard is, dan Teuma toch ook 40 mijn gedacht😂
 
Om 3u vertrokken, om half 4 snachts terug thuis.

Veel verkeer en wegenwerken onderweg, maar toch nog ruim op voorhand aangekomen. Met pintjes in de frigobox gaat de tijd sneller.
Om dan aan de BayArena maar 2 poortjes te zien openen waar iedereen één voor één doormoet. Eerste 5 minuten zo gemist.
Redelijk schandalig hoe dat voor zo'n grote club geregeld werd. In Berlijn kon je zo naar binnen.

Voorts dan de match: nog niks herbekeken, maar we voetbalden mooi mee.
Boniface weer zoals we van hem gewoon zijn, de uitblinker van een gewoon goede teamprestatie.
Vanderheyden met weer een idiote gele kaart. Is dus geelgeschorst. Even opgezocht: In de Jupkesleague al 11 en nu in Europa ook al 3 keer geel.
Dat moet er toch wel uit bij die gast als die hogerop wil. Daarnaast wel fantastische gangmaker voor de fans.

Voor de rest had ik toch een dominanter Bayer Leverkusen verwacht. Is toch een ploeg in vorm.

En als die Wirtz 85 miljoen waard is, dan Teuma toch ook 40 mijn gedacht😂
Enkel alleen naar de leeftijden kijken en het gaat niet meer op ;)
 
Da was om te zwanzen hé. Maar 85 miljoen, tja zou goed kunnen. Zal wel Chelsea ofzo moeten zijn dan.
 
Dat is toch godgeklaagd he.

Ik was live in camp Nou bij de derby op 31/12. Moet ik die loser bij dé match vh jaar bij mijn eigen club aanzien 😑

Toch straf dat die telkens weer belangrijke matchen mag fluiten.
 
Dat is toch godgeklaagd he.

Ik was live in camp Nou bij de derby op 31/12. Moet ik die loser bij dé match vh jaar bij mijn eigen club aanzien 😑

Toch straf dat die telkens weer belangrijke matchen mag fluiten.
nu ja, kan in je voordeel of nadeel zijn... beetje Russische roulette die scheids
 
Jammer, hebben het thuis laten liggen.
Kleine versnelling van West Ham en we komen er niet aan te pas.
Eindstation voor alle Belgische ploegen deze avond, hopelijk volgend seizoen minstens even goed.
 
Terug
Bovenaan