Transferthread 2023-2024 (Buitenland)

Bij Sambi zou mentaliteit het probleem zijn, misschien kan Kompany wat bijsleutelen maar voorlopig ontbreekt die jongen drive en temperament.

Bij Sambi zou mentaliteit het probleem zijn, misschien kan Kompany wat bijsleutelen maar voorlopig ontbreekt die jongen drive en temperament.
Speelde wel echt goed die paar keer onder Viera bij Palace voor die werd ontslagen. Lijkt me dus ook echt goed ook voor Sambi om terug onder Kompany te kunnen spelen bij een club als Burnley.

Blijkbaar zou Dembélé ingaan op het voorstel van PSG (al weet je met hem nooit :unsure: ). Barcelona wilt dat geld dan gebruiken om Cancelo te gaan halen bij City.

Delegatie van Bayern zit momenteel in Londen om de transfer van Harry Kane rond te krijgen.
Benieuwd of er witte rook gaat zijn vandaag.

Lukaku zit met een glas tegen de andere kant van de muur mee te luisteren.
black-guy-hiding-behind-tree-meme-template-u4bd4-picsay.jpg

Ik weet dat het gerucht de ronde doet, maar toch zou ik het raar vinden als Romelu naar Tottenham zou gaan.
Het is vooral dat Kane de draaimolen in gang zou zetten. Dan is het Vlahovic die naar Tottenham gaat, Lukaku naar Juve. In ieder geval begint het dan te draaien.

De Dembélé deal was te laat, ondanks een akkoord tussen PSG en Dembélé zelf. Dus nu moeten ze gaan onderhandelen over de transfersom. Ge begrijpt toch niet waarom zo'n PSG tot het laatste moment wacht om die clausule te gebruiken.

Iemand die iets meer kan vertellen over Carlos Borges van City? Zou ipv naar West Ham nu naar Ajax gaan.

Ballonnetje wordt stilaan opgeblazen in Spanje dat Barça Doku als vervanger van Dembélé zou willen aanwerven... Naast die andere 10 ballonnetjes weliswaar.

Moet eerlijk zijn, van alle namen die aan het passeren zijn (Joao Felix, Bernardo Silva, Traoré, Yeremi Pino, Carrasco, Alexis Sanchez, ...) vind ik Doku nog de meest interessante. De overigen zijn merendeel spelers waarvan het beste er al wel even af is, die moet je niet halen (buiten Bernardo Silva maar die is veels te duur en niet echt gelijkaardig profiel als Dembélé).

Ik hoop dat Doku nog bij Rennes blijft. Moet eerst zorgen dat hij een seizoen fit kan blijven en een goed seizoen draaien.

Doku dit weekend gezien, vond hem 1 van de betere bij Rennes.
@Wilcao idd sprake van Borges naar Ajax, zie het wel gebeuren. Weeral een zoveelste voorbeeld van ons sterk bestuur en transferbeleid...

Langs de ene kant kan de kassa rinkelen bij een transfer van Doku (Anderlecht heeft een doorverkooppercentage van 15%), maar langs de andere kant denk ik ook wel dat hij gebaat zal zijn bij een extra seizoen Rennes waar hij (hopelijk) een heel seizoen blessurevrij kan spelen.

Doku dit weekend gezien, vond hem 1 van de betere bij Rennes.
@Wilcao idd sprake van Borges naar Ajax, zie het wel gebeuren. Weeral een zoveelste voorbeeld van ons sterk bestuur en transferbeleid...
Zou al richting Amsterdam zijn voor de medische keuring. Is het iets?

Edit: Blijkbaar zou Ajax rond de 20 miljoen betalen en heeft City een terugkoopclausule en doorverkoopclausule. Dat vind ik toch stevig voor een 18-jarige die nog niet op het hoogste niveau heeft gespeeld.

Laatst bewerkt:
Zou al richting Amsterdam zijn voor de medische keuring. Is het iets?

Edit: Blijkbaar zou Ajax rond de 20 miljoen betalen en heeft City een terugkoopclausule en doorverkoopclausule. Dat vind ik toch stevig voor een 18-jarige die nog niet op het hoogste niveau heeft gespeeld.
Bij de jeugd van City alvast goeie statistieken. Geen garantie natuurlijk maar was voor mij zeker welkom.
City lijkt altijd met zo'n buy-back clausule te werken. Als de speler dan doorbreekt kunnen ze die simpel terug halen.

Terug
Bovenaan