Transferthread 2023-2024 (Buitenland)

Bij de jeugd van City alvast goeie statistieken. Geen garantie natuurlijk maar was voor mij zeker welkom.
City lijkt altijd met zo'n buy-back clausule te werken. Als de speler dan doorbreekt kunnen ze die simpel terug halen.
Ja, ben benieuwd hoeveel dat bedrag is. Ik vind het enorm veel geld voor Ajax in ieder geval.

Ja, ben benieuwd hoeveel dat bedrag is. Ik vind het enorm veel geld voor Ajax in ieder geval.

1 goed seizoen en die gaat weer voor 80M terug naar de PL lolz. Smart business van Ajax as usual

Zie het ook nu. Had 110 (100+10 addons) gelezen ergens anders.
Maguire blijft nog altijd de duurste verdediger ooit 😅.

Maguire was 87M€, maar dat is ook alweer 4 jaar geleden. Dus in dat opzicht inderdaad nog steeds de duurste.

1 goed seizoen en die gaat weer voor 80M terug naar de PL lolz. Smart business van Ajax as usual
Daar twijfel ik niet aan, maar de vraag is of hij het goed gaat doen. Is toch een serieuze gok en veel geld voor iemand die nog geen enkele match op het hoogste niveau heeft gespeeld.

- Milan zou een akkoord hebben met Atalanta voor een huur + optie tot koop voor Charles. Atalanta en Charles hebben nog geen akkoord

- Juventus en Lukaku hebben wel een persoonlijk akkoord voor 3 seizoenen + optie voor nog een jaar. Het is nu wachten op Chelsea en Vlahovic.

- Goncalo Ramos zou weer van Benfica naar PSG gaan.

Wonderbaarlijk kreeg Ihattaren een contract bij het Turkse Samsunspor. Na 2 dagen is hij er alweer weg wegens nieuwe eisen van Ihattaren. Ik denk dat ik geen enkele voetballer ken die zo zijn carrière naar de kloten heeft geholpen. Ongelofelijk.

Wonderbaarlijk kreeg Ihattaren een contract bij het Turkse Samsunspor. Na 2 dagen is hij er alweer weg wegens nieuwe eisen van Ihattaren. Ik denk dat ik geen enkele voetballer ken die zo zijn carrière naar de kloten heeft geholpen. Ongelofelijk.
Echt zonde, vorige zomer zijn laatste kans om echt terug te komen toch echt wel verpest bij Ajax. Vooral die linken met de mocro Maffia verontrustend.

Terug
Bovenaan