Transferthread 2023-2024 (Buitenland)

Ajax Branco vd Boomen overgenomen van Toulouse.

Edson Alvarez ondertussen een persoonlijk akkoord met Dortmund.
Ken hem niet eerlijk gezegd. We zullen zien wat het wordt.

Van der Sar stapt ook op. Zijn positie was ook onhoudbaar geworden lijkt me. Ergens wel jammer, want het blijft een clubicoon die ook mee verantwoordelijk was voor heropstand van Ajax. Het zet wel de deur open voor Bosz. Misschien Jordi Cruijff die Van der Sar gaat opvolgen?
 
Benzema kan ook weer ne stevige binnen rijven in SA. Niet normaal 🫠
 
Benieuwd wie er Caicedo gaat weghalen bij Brighton. Chelsea is de naam die het meeste wordt genoemd, maar ik hoop (voor hem) dat hij een andere ploeg kan kiezen.

Mac Allister en Liverpool bijna rond, ben benieuwd naar het prijskaartje.
 
Villa zou Asensio willen halen. Zou volgens mij een heel leuke versterking zijn.. Als die het Engelse voetbal wat gewoon kan worden, that is.
 
Ben benieuwd of Benzema ook gaat zwichten voor het grote geld. Zit er toch aan te komen. En binnenkort gaat Messi ook nog zijn plannen bekend maken.
 
Geruchten over Tielemans en AS Roma, blijkbaar?

Italië lijkt me wel een goeie competitie voor hem.
Dan leert hij eindelijk een match lang foutloos defensief spelen misschien. Als hij zijn traditionele counter voor de tegenpartij elke partij weggeeft gaat Jose hem niet lang houden vrees ik.
 
Bijzonder benieuwd om te zien welke richting CFC uit wilt, als de geruchten kloppen zouden Kova & Mount naar respectievelijk City en Utd gaan... In normale omstandigheden zijn beide basispionnen.
 
Het hing al even in de lucht, maar de coach van PSG heeft bevestigd dat Messi zijn laatste match speelt voor de club. Benieuwd waar hij gaat gaan.
 
Het hing al even in de lucht, maar de coach van PSG heeft bevestigd dat Messi zijn laatste match speelt voor de club. Benieuwd waar hij gaat gaan.

Wel lachen dat Barcelona hem zou willen terug halen :crazy:

Gewoon op pensioen gaan, man. Of een jaartje in Miami of LA gaan spelen, dat is al dichterbij Argentinië dan Europa of de zandbak.

Maar bon, hij zal ook wel gewoon nog een jaar of 2 afschuwelijk veel geld gaan verdienen in het Midden-Oosten.
 
Heitinga niet meer de hoofdcoach voor volgend seizoen. De juiste beslissing, al is hij ook voor de leeuwen gegooid. Nooit fan geweest van de speler Heitinga, maar verdient wel zijn rol binnen de club, dus hopelijk gaat hij als T2 verder.
 
Blijkbaar heeft Benzema aangegeven dat hij gaat vertrekken. Dus Real zit met een serieus probleem.
 
Terug
Bovenaan