Transferthread 2023-2024 (Buitenland)

Knutsen zou in beeld zijn om Heitinga op te volgen. Ik ken hem niet eerlijk gezegd.
 
Benzema en Asensio weg. Hazard be like:

1685639536716.gif
 
Haaland? en Kane naar City?

Kane naar Real zie ik nog wel gebeuren.
Of Osimhen ofzo misschien?

Echt veel opties zijn er niet... Julian Alvarez zou ik ook nog bij Real zien, maar ze gaan hem noch Haaland niet laten gaan bij ManC he...

Romelu, goh, weet niet of dat een goed idee is.
 
Messi is weg bij PSG

Ik zei hem echter (nog) niet naar Saudi-Arabië gaan ondanks de grote zak geld.
Waarom niet? Ik draai het om: Waarom wel? Zijn statistieken zijn nog steeds beter dan 90+% van alle voetballers en zijn naam alleen al .. natuurlijk vindt hij nog een andere topploeg. En naar Saudi-Arabië gaan, kan nog altijd op zijn 38ste of zo.

Nu eerst nog een ploegske zoeken waar sportief nog een en ander mogelijk is.
En daarna nog wat cashen bij de Arabieren aldus.
 
Klopt niet. Was tot dan toe nog niets officieel over gecommuniceerd en heeft het zojuist zelfs (voorlopig) allemaal ontkend.
Oke, ik was te vroeg, nog niet officieel, maar draait toch vooral rond de pot. Lijkt mij gewoon weg te gaan.
 
Maguire mag ook weg en Man U wil er zelf voor betalen dat ie vertrekt. JPL materiaal, alleen dat loon van 220k / week
 
Maguire mag ook weg en Man U wil er zelf voor betalen dat ie vertrekt. JPL materiaal, alleen dat loon van 220k / week
Is dat niet gewoon roddelpraat van Daily Mail? Allè, niet dat hij weg mag/moet, maar dat United er zelfs wilt voor betalen?
 
Ik vind het ook wat bizar want zo’n type Maguire kan je altijd wel ergens slijten bij een laagvlieger/ promovendus in de PL
Is dat niet gewoon roddelpraat van Daily Mail? Allè, niet dat hij weg mag/moet, maar dat United er zelfs wilt voor betalen?
 
Benzema en Asensio weg. Hazard be like:

Bekijk bijlage 19950

Hazard is een uitgebluste plant, die kan dat niveau heus niet meer aan na drie jaar een bankbloempje te zijn. Die wilt gewoon verder rustig blijven uitbollen op de bank voor 30 miljoen per jaar (of hoeveel was het?). Maar wie niet, natuurlijk. 😂

Messi is weg bij PSG

Ik zei hem echter (nog) niet naar Saudi-Arabië gaan ondanks de grote zak geld.
Waarom niet? Ik draai het om: Waarom wel? Zijn statistieken zijn nog steeds beter dan 90+% van alle voetballers en zijn naam alleen al .. natuurlijk vindt hij nog een andere topploeg. En naar Saudi-Arabië gaan, kan nog altijd op zijn 38ste of zo.

Nu eerst nog een ploegske zoeken waar sportief nog een en ander mogelijk is.
En daarna nog wat cashen bij de Arabieren aldus.

Tgoh, Messi heeft in PSG nooit kunnen aarden wrs omdat hij een beetje gekneld zat tussen Mbappé en Neymar, en dus niet meer de one-manshow kon geven zoals in Barca. En terug naar Barcelona, bwah, Messi zal wrs ook wel gemerkt hebben dat ze een heel goede ploeg opgebouwd waar hij eigenlijk niet meer nodig is. Maar Barca zou Barca niet zijn als ze blijven smeken en simpen om hem terug te krijgen.

Denk dat hij gewoon nog een 2/3-tal jaar ergens in een zandbak gaat cashen en dan van z'n 40/50 jaar durend pensioen gaat genieten. Tegen dan is hij 38/39, en zal hij het goed hebben gevonden. Niet iedereen is een Ronaldo die denkt tot z'n 50 te kunnen/willen blijven spelen eh.
 
Benieuwd of er een topclub naar Taremi gaat hengelen. Zou nu wel dé moment zijn voor hem om bij een absolute Europese topclub te gaan spelen.
 
Tgoh, Messi heeft in PSG nooit kunnen aarden wrs omdat hij een beetje gekneld zat tussen Mbappé en Neymar, en dus niet meer de one-manshow kon geven zoals in Barca. En terug naar Barcelona, bwah, Messi zal wrs ook wel gemerkt hebben dat ze een heel goede ploeg opgebouwd waar hij eigenlijk niet meer nodig is. Maar Barca zou Barca niet zijn als ze blijven smeken en simpen om hem terug te krijgen.
Gisteren stond in de online krant trouwens even dat Messi nog NOOIT de CL gewonnen had en dat hij dus nog graag ergens een ploeg wilde zouden waar hij zijn grote droom alsnog zou verwezenlijken. :biglaugh:

Dat klopt natuurlijk niet
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan