Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Speelde wel echt goed die paar keer onder Viera bij Palace voor die werd ontslagen. Lijkt me dus ook echt goed ook voor Sambi om terug onder Kompany te kunnen spelen bij een club als Burnley.Bij Sambi zou mentaliteit het probleem zijn, misschien kan Kompany wat bijsleutelen maar voorlopig ontbreekt die jongen drive en temperament.
Lukaku zit met een glas tegen de andere kant van de muur mee te luisteren.Delegatie van Bayern zit momenteel in Londen om de transfer van Harry Kane rond te krijgen.
Benieuwd of er witte rook gaat zijn vandaag.
Lukaku zit met een glas tegen de andere kant van de muur mee te luisteren.
Lukaku zit met een glas tegen de andere kant van de muur mee te luisteren.
Het is vooral dat Kane de draaimolen in gang zou zetten. Dan is het Vlahovic die naar Tottenham gaat, Lukaku naar Juve. In ieder geval begint het dan te draaien.Ik weet dat het gerucht de ronde doet, maar toch zou ik het raar vinden als Romelu naar Tottenham zou gaan.
ochja, we dachten ook allemaal dat die bij Inter ging blijven nu...Ik weet dat het gerucht de ronde doet, maar toch zou ik het raar vinden als Romelu naar Tottenham zou gaan.
Het is vooral dat Kane de draaimolen in gang zou zetten. Dan is het Vlahovic die naar Tottenham gaat, Lukaku naar Juve. In ieder geval begint het dan te draaien.

Die hebben onderling al afgesproken voor 50m, ongeacht die clausule.De Dembélé deal was te laat, ondanks een akkoord tussen PSG en Dembélé zelf. Dus nu moeten ze gaan onderhandelen over de transfersom. Ge begrijpt toch niet waarom zo'n PSG tot het laatste moment wacht om die clausule te gebruiken.

Zou al richting Amsterdam zijn voor de medische keuring. Is het iets?Doku dit weekend gezien, vond hem 1 van de betere bij Rennes.
@Wilcao idd sprake van Borges naar Ajax, zie het wel gebeuren. Weeral een zoveelste voorbeeld van ons sterk bestuur en transferbeleid...
Bij de jeugd van City alvast goeie statistieken. Geen garantie natuurlijk maar was voor mij zeker welkom.Zou al richting Amsterdam zijn voor de medische keuring. Is het iets?
Edit: Blijkbaar zou Ajax rond de 20 miljoen betalen en heeft City een terugkoopclausule en doorverkoopclausule. Dat vind ik toch stevig voor een 18-jarige die nog niet op het hoogste niveau heeft gespeeld.