Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vrijgesproken is een beetje een incorrecte term, hij is niet veroordeeld omdat "the jury could not reach a verdict" en in het VK moeten er van de 12 juryleden, minstens 10 een bepaalde manier stemmen. Dit is bij zijn verscheidene verkrachtingszaken gebeurt.
Reijnders van AZ naar AC Milan voor 19 miljoen euro, is die dat waard @Wilcao ? Lijkt me weer zo'n goed voorbeeld van de overwaardering van de Eredivisie spelers. Heeft geeneens een cap voor Nederland zelfs.
Reijnders van AZ naar AC Milan voor 19 miljoen euro, is die dat waard @Wilcao ? Lijkt me weer zo'n goed voorbeeld van de overwaardering van de Eredivisie spelers. Heeft geeneens een cap voor Nederland zelfs.
Ik kan er niks over zeggen. Ik volg eigenlijk vooral Ajax en in mindere mate PSV en Feyenoord, dus mijn algemene kennis over de eredivisie is niet zo heel groot.
Naast hem gaat ook Kerkez voor 18 miljoen van AZ naar Bournemouth, dus die cashen wel goed.
Zal gedacht hebben dat Milan al een stap terug is van Liverpool.
Maar als je ook bij Milan niet verder komt dan statistieken die je op 1 hand kan tellen, moet je waarschijnlijk accepteren dat je niet hoger dan een subtopper kan. Is ook alweer 28 jaar en maar 6 miljoen meer waard. Zelfs Belgische clubs zouden hem kunnen veroorloven...