Transferthread 2023-2024 (Buitenland)

Nu zou Vlahovic opweg zijn naar Bayern volgens L'équipe..

Bleh... Hopelijk maar een tactiek om druk te zetten bij Tottenham en Kane

Mbappe 1b voor 10 j. Keer curieus of die gaat ja zeggen.

Diaby van Leverkusen naar villa voor 50m.
Geen idee of die goed is.

https://sporza.be/nl/2023/07/21/beg...eidingstour-naar-japan-met-psg~1689973765467/

"Kylian zal niet gratis vertrekken. Als hij wil blijven, moet hij vernieuwen."

Volgens mij heb je daar weinig over te zetten, meneer de Sjeik. Dan had je hem twee jaar terug maar niet zo'n belachelijk contractvoorstel moeten doen. Geweldig dat dat nu als een boomerang terugkeert in zijn gezicht.

Real heeft nu wel een uitstekende onderhandelingspositie. Ik zou gewoon ergens in augustus wat boden van +-50m of zo neerleggen.

https://sporza.be/nl/2023/07/21/beg...eidingstour-naar-japan-met-psg~1689973765467/

Volgens mij heb je daar weinig over te zetten, meneer de Sjeik. Dan had je hem twee jaar terug maar niet zo'n belachelijk contractvoorstel moeten doen. Geweldig dat dat nu als een boomerang terugkeert in zijn gezicht.

Real heeft nu wel een uitstekende onderhandelingspositie. Ik zou gewoon ergens in augustus wat boden van +-50m of zo neerleggen.
Er zullen nog wel kapers op de kust zijn.

Straf dat we zoveel krijgen na een dramatisch seizoen. Nu vind ik het ook wel jammer, want ik denk dat hij echt wel beter kan en het is echt wel een gouden gast. Altijd alles gegeven voor Ajax en nooit geklaagd. Hij gaat meer tot zijn recht komen in de Premier league en ik hoop dat hij daar slaagt.

vanaf minuut 5.

Wait for it.
Wait for it..

Wait. For. It.... 🤣

“Wanneer haat niet werkt, gaan ze liegen”: Lukaku bijt van zich af nadat ‘La Gazzetta’ kopt dat Rode Duivel “Inter om vergiffenis vraagt”

Echt zeer benieuwd wat er allemaal waar is. Maar voorlopig zijn alle waarneembare feiten wel tegen Romelu zijn kant. In ieder geval spreekt het boekdelen dat de deal tussen Inter en Chelsea nog niet rond is.

Transfer naar SA zou voor hem nog het beste zijn.
Als hij de rekening maakt tekent hij direct.
Sommige spelers willen wel iets anders dan hun geld in woestijn te tellen. De kans is natuurlijk dat SA zijn enige uitweg gaat zijn, dat terzijde.

Is er echt geen subtopper in de PL die 50 mio wil leggen? Villa legt er 50 voor Diaby.
Misschien West Ham

Een Lukaku in SA zou een ramp zijn voor de rode duivels met zicht op het EK.

Hoe meer spelers er naar SA gaan (en naar MLS), hoe meer kans dat ze wel in vorm blijven voor de nationale ploeg.
En mss iets frisser blijven gezien minder matchen dan bv in PL ?

Is er echt geen subtopper in de PL die 50 mio wil leggen? Villa legt er 50 voor Diaby.
Misschien West Ham
Van zijn leven niet....Is daar in geen duizend jaar welkom.

En dat heeft hij uiteraard weeral aan zichzelf te danken.
Ben zijn commentaren nog niet vergeten indertijd. 1ste passage bij chelsea toen hem op de tribune wegkwijnde.
West Ham bood hem toen een uitweg aan in de vorm van een leenbeurt.

Lukaku "ik ben te goed voor West Ham, zit nog liever op de tribune van Chelsea dan naar daar gaan".
Seizoen (of 2 seizoenen, ben ik ff kwijt) mocht meneer naar West Brom....

Algemeen zou meneer Lukaku gewoon beter zijn doelpuntenviering eens op zichzelf toepassen en dus zijn bakkes houden. Het zou zijn carriere enorm helpen.

Al Shabab is kampioen geworden in de VAE, en hoewel Denayer amper 700 minuten heeft meegespeeld, is zijn "drang om te winnen" wel succesvol ingelost.
Hij is overgestapt naar Al-Fateh uit Saudi Arabie. Middenmoterke, dus hij zal wel wat minder gaan winnen.

Als die competitie het nog niet waard was om te volgen, dan is het het nu zeer zeker wel!

Terug
Bovenaan