Transferthread 2023-2024 (Buitenland)

Hoe kunde u zo druk maken over een speler :p
Ow nee hij post iets met een knipoogje , let him burn in hell !!
Hoeveel stront heeft dien al over zich gekregen en dan spreek ik nog alleen maar over de Belgische fans ?
Ja hij maakt domme keuzes maar zeg me is welke voetballer dart niet doet
Dat hem terugkomt naar huis 💜🤍

Want die comment er bij is geen knipoog naar de situatie die hij schijnbaar heeft veroorzaakt? Komaan… Die heeft echt een handler nodig.
Wie weet heeft hij het gewoon over het einde van zijn vakantie gezien de foto's en het feit dat hij zich vandaag moet melden bij Chelsea? Alle, het is maar evenveel gespeculeer als al de rest natuurlijk...

Hoeveel stront heeft dien al over zich gekregen en dan spreek ik nog alleen maar over de Belgische fans ?
Amai teken ik direct voor.

Omdat ik liefst heb dat hij een mooie carrière verderzet. Niemand zegt ook dat hij moet branden in de hel, dat is belachelijk overdreven. En nogmaals : Als iemand dom doet in het openbaar mag je dat gewoon aankaarten. En iemand anders die ook al achterlijk heeft gedaan verandert daar niets aan. Neen, die verdient gewoon kritiek in dit geval. Mensen die kritiek hebben op zijn spel terwijl hij goal na goal binnenbuffelt, dat is ridicuul. Maar dit? Compleet gerechtvaardigd.

Een zien hoe ge u voelt als hij Anderlecht de Inter behandeling geeft. Telefoon niet meer oppakken en naar Brugge voor wat meer sollen. Ik denk dat gij de eerste zijt om uw hooivork te gaan zoeken.

Wie weet heeft hij het gewoon over het einde van zijn vakantie gezien de foto's en het feit dat hij zich vandaag moet melden bij Chelsea? Alle, het is maar evenveel gespeculeer als al de rest natuurlijk...
Daarom laat ik de optie open dat er een andere endgame is, maar het blijft dom ogen momenteel. Het zijn geen gewone vakantiekiekjes die hij meegeeft he. We kennen hem nu al wat langer en beter. Ik hoop voor hem dat hij bij Juve al een voorakkoord heeft getekend, want hij heeft de kwaliteiten op bij eender welke topclub een leuk aantal goals binnen te buffelen. Maar momenteel is hij nu niet bijster aantrekkelijk.

Hij zou enkel naar Juve kunnen indien Vlahovic vertrekt blijkbaar.

Is er dan interesse dan daarin? Of moet hij weg? Wat ik dan weer raar zou vinden.

Hebben die van PSG supporters? :thinking:

Gemiddeld 40-50k per match. En die hun ultras zijn compleet geschift. (al begrijp ik het sentiment wel een beetje bij onderstaande report, die Servische superioriteit is ook wansmakelijk)

Gemiddeld 40-50k per match. En die hun ultras zijn compleet geschift. (al begrijp ik het sentiment wel een beetje bij onderstaande report, die Servische superioriteit is ook wansmakelijk)

Misschien dat Psg voor Lukaku kan gaan :unsure:

Toch weer 2 opmerkelijke transfers van footballeurs met een JPL-verleden:

- Ignace Van den Brempt (ex-Club) door RB Salzburg verhuurd aan Hamburg in de Duitse tweede klasse. Had dan misschien toch beter bij Club gebleven?

- Moussa Wague, een beperkte rechtsback die voor God weet welke reden van Eupen naar Barcelona (B) transfereerde, vindt na vijf maanden zonder club onderdak bij Anorthosis in Cyprus.

Toch weer 2 opmerkelijke transfers van footballeurs met een JPL-verleden:

- Ignace Van den Brempt (ex-Club) door RB Salzburg verhuurd aan Hamburg in de Duitse tweede klasse. Had dan misschien toch beter bij Club gebleven?

- Moussa Wague, een beperkte rechtsback die voor God weet welke reden van Eupen naar Barcelona (B) transfereerde, vindt na vijf maanden zonder club onderdak bij Anorthosis in Cyprus.
Van de Brempt, ik denk dat er geen enkele club volger had die daar geen rare ogen bij trok bij die transfer. Was amper 1e ploeg materiaal (minstens op dat moment) bij ons, laat staan dat ie in Salzburg iets ging kunnen betekenen... Die moet ergens geweldige stats gehad hebben puur toevallig ofzo dunno.

Als je vrijgesproken bent, moet je toch opnieuw alle kansen krijgen. Neen?

Vrijgesproken is een beetje een incorrecte term, hij is niet veroordeeld omdat "the jury could not reach a verdict" en in het VK moeten er van de 12 juryleden, minstens 10 een bepaalde manier stemmen. Dit is bij zijn verscheidene verkrachtingszaken gebeurt.

Als je vrijgesproken bent, moet je toch opnieuw alle kansen krijgen. Neen?
Hangt ervan af. Greenwood is bv. ook vrijgesproken maar er is wel audio waar hij zijn vriendin tracht te verkrachten. Die zou ik liefst niet bij mijn club willen zien spelen.

Terug
Bovenaan