Transferthread 2022-2023 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is wat Chelsea nodig heeft, nog een spits die niet scoort 😅
Bij Atletico kwam hij wel echt niet tot zijn recht, bij Benfica vond hij wel veel vlotter de weg naar doel. Al is dat natuurlijk ook al bijna 5 jaar geleden ... en is het sowieso absurd om zo'n investering te doen voor een speler die absoluut geen certitude is én die dan nog eens amper een half seizoen blijft.

Denk dat enkel Felix zelf hierbij kan winnen.

De transferpolitiek van Chelsea de laatste tijd is inderdaad nogal wankel.
Denk dat ze vooral hopen om dit seizoen nog te redden (m.a.w. kwalificeren voor de CL). En dan tegen de zomer een duidelijk plan opstellen qua transfers.

Joao Felix - ik vind dat wel een leuke speler om naar te kijken, maar het blijft idd de vraag wie er nu eigenlijk de goals moet maken bij Chelsea.
Havertz? Is geen spits. Sterling? Is geen spits. Mount? Is geen spits.
Felix is ook geen spits.
Eigenlijk zijn dat teveel van dezelfde soort spelers: technisch zeer verfijnd, maar geen goalgetters.

Heb het al gezegd hier, maar ze zouden Lukaku echt kunnen gebruiken (ware het niet dat Romelu een echt rotseizoen beleeft door blessures, pech, nu volledig uit vorm...)

Zo raar vind ik het niet, blessures stapelen zich ook maar op, Sterling is alweer enkele weken uit en blijkbaar Pulisic zelfs enkele maanden dus dan is het seizoen al bijna gedaan. Valt het mee zullen ze hem wel kopen, zeker aangezien ik verwacht dat Pulisic en Zyech ook wel zullen vertrekken, valt het tegen dan gaat hij gewoon terug naar Atlético.

Dat wil nog niet zeggen dat er geen andere, veel belangrijkere, positief zijn die versterkt moeten worden zoals het middenveld en de RB.

Zo raar vind ik het niet, blessures stapelen zich ook maar op, Sterling is alweer enkele weken uit en blijkbaar Pulisic zelfs enkele maanden dus dan is het seizoen al bijna gedaan. Valt het mee zullen ze hem wel kopen, zeker aangezien ik verwacht dat Pulisic en Zyech ook wel zullen vertrekken, valt het tegen dan gaat hij gewoon terug naar Atlético.

Dat wil nog niet zeggen dat er geen andere, veel belangrijkere, positief zijn die versterkt moeten worden zoals het middenveld en de RB.
Maar hij gaat sowieso terug. Als hij het wel goed doet, gaan nog meer ploegen hem willen. Moest Chelsea een optie tot koop hebben, was het al logischer.

Zoals Wilcao zegt er is GEEN optie, Atleti heeft daar zelf 120 miljoen voor betaald en verlengen zijn contract met een extra jaar dus dan heeft die in juni nog 3 jaar contract... Ik snap niets van deze transfer

Dat is wat Chelsea nodig heeft, nog een spits die niet scoort 😅
Joao Felix is wel geen spits natuurlijk, maar inderdaad niet echt iets wat Chelsea nodig heeft.

Boehly had Tuchel gewoon zijn ding moeten laten doen. Onbegrijpelijk ontslag, maar het boterde niet tussen die twee als ik me niet vergis?

Maar hij gaat sowieso terug. Als hij het wel goed doet, gaan nog meer ploegen hem willen. Moest Chelsea een optie tot koop hebben, was het al logischer.
Als hij het goed doet gaat die sowieso gekocht worden, daar twijfel ik niet aan eerlijk gezegd.
Joao Felix is wel geen spits natuurlijk, maar inderdaad niet echt iets wat Chelsea nodig heeft.

Boehly had Tuchel gewoon zijn ding moeten laten doen. Onbegrijpelijk ontslag, maar het boterde niet tussen die twee als ik me niet vergis?
Inderdaad, clash tussen Tuchel en management, maar doen alsof het onder Tuchel zoveel beter was is toch ook behoorlijk fout.

Als hij het goed doet gaat die sowieso gekocht worden, daar twijfel ik niet aan eerlijk gezegd.

Inderdaad, clash tussen Tuchel en management, maar doen alsof het onder Tuchel zoveel beter was is toch ook behoorlijk fout.
Mja. Had gewoon de tijd moeten krijgen om z'n gevraagde transfers te laten inpassen. Ze halen daar x-aantal versterkingen op zijn vraag om hem dan buiten te gooien begin september(?). Dat slaat toch ook nergens op.

Ben niet de grootste fan van Tuchel, maar stonden vorig seizoen wel mee bovenaan de competitie tot het blessureleed begon. Verdiende wel wat meer krediet hoor.

Dat kan, maar er is geen afgesproken prijs. Dus een andere ploeg kan gewoon meer bieden en ermee vandoor gaan. Dit is gewoon heel slecht onderhandeld door Chelsea.

Dat kan, maar er is geen afgesproken prijs. Dus een andere ploeg kan gewoon meer bieden en ermee vandoor gaan. Dit is gewoon heel slecht onderhandeld door Chelsea.
Felix heeft ook gewoon zijn contract nog verlengd vlak voor de deal hé :laugh: Die wil gewoon af van Simeone geloof ik. Na de zomer toch een nieuwe trainer daar.

Ik ben er fan van, maar ik weet niet of Barcelona een match zou zijn. Dan lijkt United me beter. Zal het wel snel moeten doen, want ik weet niet of er nog veel rek op zit. Als die zijn snelheid kwijt is dan kan het wel eens heel snel uit mekaar vallen.

Ik ben er fan van, maar ik weet niet of Barcelona een match zou zijn. Dan lijkt United me beter. Zal het wel snel moeten doen, want ik weet niet of er nog veel rek op zit. Als die zijn snelheid kwijt is dan kan het wel eens heel snel uit mekaar vallen.

Kan zijn, maar ge weet dat niet he. Hij doet me qua stijl een klein beetje denken aan Di Maria, en die gaat ook vrij lang mee :unsure:

Carrasco is 29, dus ge zou toch denken nog zeker 2-3 jaar op topniveau. (iemand als Hazard is eerder een uitzondering)

Mooie stap voor hem. Zal er inderdaad niet zeker zijn van zijn plaats, maar met zijn vorm van het begin van het seizoen kan hij er zeker mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan