Transferthread 2022-2023 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie?

Lukaku --> Sterling (oké, andere speler, maar met een type Lukaku werkte het uiteindelijk ook niet)
Rudiger --> Koulibaly
Christensen --> Oké geen directe vervanger, maar hebben toch nog Thiago Silva, Azpi, Sarr?

Ja vooral in de spits een probleem, en centraal achterin vind ik het ook maar dunnetjes.

Sterling is geen spits. Werner zou mogelijks nog weg willen.

T. Silva wordt al een dagje ouder, net als Azpi (die op zich ook maar een halve CB is... overgeschakeld van een RB)

Ja vooral in de spits een probleem, en centraal achterin vind ik het ook maar dunnetjes.

Sterling is geen spits. Werner zou mogelijks nog weg willen.

T. Silva wordt al een dagje ouder, net als Azpi (die op zich ook maar een halve CB is... overgeschakeld van een RB)

Vanachter is al opgelost dan met Cucurella nu :p

73m inclusief bonussen voor Cucurella? :laugh:

Brighton mag zijn pollekes kussen. Enorm overdreven bedrag voor die gast. Ik vond 50m al aardig wat, maar 73m is compleet van de pot gerukt hoor.

Nu zou Galatasaray concreet zijn voor Mertens. Lijkt mij persoonlijk een vreemde keuze om naar daar te gaan.

I know. Bedoel gewoon dat het toch duidelijk is dat hij vooral geld wilt, dus ik vind keuze turkije helemaal niet vreemd dan. De grotere Europese competities zullen hem dat nergens bieden.
Ik vind dat helemaal niet duidelijk eerlijk gezegd, maar 2.5 miljoen is nu toch niet iets geks bij een ploeg van het niveau Marseille bijvoorbeeld (wat mogelijks ook interesse had).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan